Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers ,

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht!! Deze week was het hectisch! Laatste 2 dagen bij mijn ouders ,
Intrek in mijn nieuwe stekkie , sporten en gewerkt en nog wat meer.
Kijk je mee?

———————————————————–

Maandag 30 maart

1 ) Vanmorgen vroeg met de hond uit geweest. Wat is het nog heerlijk donker!!!
2 ) Na mijn ochtend dienst even langs onze dorps bakker gegaan. Ik had alvast 2 halfjes brood gehaald voor mijn huisje.
3 ) Een klein kiekje van mijn kamertje… We hebben het bed in elkaar nu gezet , mijn sieradenkast is er en mijn badkamer kast is in elkaar gezet. Het is bijna zo ver !!!!
4 ) Ook nog langs de Liddl geweest voor wat belangrijke producten die ik nodig heb voor mijn huisje.

Dinsdag 31 maart

1 ) Afgelopen nacht had ik zo beroerd geslapen dat ik echt verlangde vanmorgen naar een heerlijk kop koffie met schuim!!!
2 ) Ik sliep de nacht op een matras in mijn oude kamer aangezien de logeerkamer van mijn ouders best gehorig was met de heftige wind  en nog een irritante getik op het raam.
3 ) Na het sporten ben ik samen met M wezen lunchen in mijn nieuwe stekkie! Gezellie!
4 ) In de avond met mijn ouders voor  het ‘ laatst ‘ gegeten.. Heerlijk prei aardappels en een karbonaadje !!!

Woensdag 1 april

1 ) Ik werd vroeg wakker op mijn laatste dag in mijn oude slaapkamer. Maar ik heb wel beter geslapen!!!
2 ) Wat laatste dozen en andere dingen gebracht naar mijn stekkie…
3 ) In de avond heb ik voor mezelf en A gekookt… Voor het eerst op mijn elektrische kookplaat!!! Wat een fijn ding zeg!!!
Ik ben er nog steeds erg blij mee!! Werkt prima!!!
4 ) Ik heb gekozen voor pasta.. Het was heerlijk!!!! En na het eten zijn we gaan Sha’bammen op de sportcity!!!

Donderdag 2 april

1 ) Vanmorgen was mijn eerste ontbijt hier in mijn eigen stekkie!! Wat een nacht was het!! Ik had verschrikkelijk geslapen! Lang wakker gelegen en allemaal vreemde geluiden etc. Maar goed ik moest vanmorgen even gaan werken.
2 ) Rond half een kwam ik thuis had ik meteen een was erin gegooid in de wasmachine en ging ik tosti eten bij A. A is mijn buurvrouw / vriendin. Ben erg blij dat ze tegenover me woont!!!
3 ) Na 2 uur was de was klaar en kon he opgehangen worden!!!
4 ) In de avond ben ik met mijn ouders en zus wezen eten bij het glaslokaal in Vleuten. Wat een fijn restaurant! En goeie bediening!! En we hadden nog eens 40 % korting op dinner !!!

Vrijdag 3 april ( goede vrijdag ! )

1 ) Vanmorgen met de fiets naar mijn werk gegaan. Was lekker weer en ik was binnen 10 minuten op mijn werk!!
2 ) Toen ik weer thuis kwam naar een uitzending gemist gekeken op net vijf. Alleen ik vond de serie niet zo leuk dus ik ben eerder gestopt met kijken..
 3 ) Rond vier uur  / half vijf zijn mijn vriend en ik wezen borrelen op het werk van M.  En om het paas weekend te vieren!
4 ) Heerlijk een rijst gerecht gemaakt voor ons tweeën.  Was erg lekker!!

——————————————————

Dat was mijn week. Ik ben nog aan het wennen aan dat ik nu alles zelf moet gaan doen. Hopelijk went het snel!!
Hoe was jullie week ?
Fijn paas weekend allemaal!!!

Liefs ,
Joor

29 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

  1. Wat een leuk overzicht heb je er weer van gemaakt,…. het is even wennen als je net verhuisd bent, dus logisch dat je nog niet gelijk zo best had geslapen…lekker eindelijk weer een eigen stekje, het is inderdaad even wennen dat je alles zelf moet gaan doen, maar lukt wel….

Geef een reactie

