Persoonlijke weekoverzicht

 

Lieve lezers ,

Vandaag is het weer eens tijd voor een nieuwe persoonlijke weekoverzicht. Dit is mijn 2e week dat ik op mezelf woon ,
voor het eerst aardappel vlees en groente kook , ben wezen sporten , wezen slapen bij een vriendin etc…
Kijk en lees je mee ?

———————————————-

Maandag 6 april ( tweede paasdag )

1 ) Ik stond zo vroeg opΒ want ik kon verder niet meer slapen. Mijn vriend was werken. Ik heb toen de laatste aflevering van Pretty Little Liars gekeken!! Wat was het spannend!!!
2 ) Rond vijf over tien nam ik de trein op weg van Delft richting Utrecht. Heerlijk met mijn muziek in!!! Wat is Spotify zo fijn!!!!
3 ) In de middag geluncht met vrienden in mijn eigen huisje!!!
4 ) Rond zes uur met A en I en haar nieuwe vlam ( J)Β  gegeten. A had gekookt en het was heerlijk!!!! En I haar nieuwe vlam is echt een top kerel!!! Haha uiteraard veel dingen gevraagd aan hem… πŸ˜›

Dinsdag 7 april

1 ) Goeie morgen! Na een paar dagen vrij te zijn geweest kan ik weer vanmorgen weer beginnen met werken!!
2 ) Toen ik terug kwam van werken heb ik gelijk mijn was gedaan. Haha blijkbaar ben ik erg interessant aangezien 2 huisgenoten naar me zaten te kijken..
3 ) Mijn To do lijstje voor vandaag.. Niet alles heb ik gedaan / af gekregen helaas….
4 ) In de avond heerlijk mijn pasta opgewarmd en voor de tv opgegeten! Jammie!

Woensdag 8 april

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en dit was mijn ontbijt met een kop thee en kop koffie erbij!!
2 ) Na het werk dook ik in de kruidvat.. Toen kwam ik deze geweldige actie tegen ❀ … Maar….. ik heb niks gekocht…
3 ) Thuis even me kamer schoongemaakt en gedweild…
4 ) Mijn eerste echte prakkie ( aardappel prei en een rundervink ) gemaakt! Was heerlijk! Alleen de jus is een beetje verpest!

Donderdag 9 april

1 ) Vanmorgen werd ik wakker naast mijn lieve vriendinnetje M.
2 ) We zijn rond elf uur gaan sporten bij Sport City. Hallo Pim!! πŸ˜› Pim was er weer en het was weer eens ouderwets gezellig!
En uiteraard hebben we wel gesport hoort! πŸ™‚
3 ) Heerlijk in de avond buiten gegeten met andere huisgenoten!! Ik heb steeds meer het gevoel dat ik hier hoor!
4 ) Mijn outfit voor morgen middag klaar leggen. Want mijn vriendin gaat een paar foto’s maken van mij morgen!

Vrijdag 10 april

Β 1 ) Vanmorgen moest ik werken en ik besloot om make – up te gaan dragen.
2Β  ) Me in de zon! En a.s maandag mijn complete outfit te zien op mijn blog!
3 )Β  Lekker over schotel eten in de zon met A.
4 ) Na het eten heerlijk een ijsje eten !! jam!!!

————————————————-

hoe was jullie week ? ook zo genoten van het heerlijke weer ?

Liefs ,
Joor

Fijn weekend allemaal!

 

 

 

 

 

28 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

  1. Wat een heerlijke fotos heb je weer laten zien, volgens mij geniet je vol op van het zelfstandig wonen…heerlijk, je hebt gelijk ook, het is ook leuk om al die dingen te ontdekken….go girl!

Geef een reactie

