persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers ,

Vandaag is het weer Zaterdag en dus tijd voor een nieuwe weekoverzicht!!!
Deze week was het heerlijk weer en konden we genieten van de zon!!! Deze week ben ik twee dagen bij mijn vriend geweest ,
Gewerkt , vriendin is blijven slapen bij mij etc.
Kijk en lees je mee ?

——————————————-

Maandag 13 april

1 ) Ik werd om tien voor negen heerlijk uitgelapen wakker bij mijn vriend! Vriend was al eruit want hij moest gewoon werken.
2 ) Ik was helemaal vergeten om mijn OOTD artikel te typen dus ik deed het wanneer ik wakker was en ontbeten had.
3 ) Daarna even de afwas gedaan voordat mijn vriend thuis kwam.
4 ) En vandaag heerlijk dit gegeten! Jammie Tonijn!!!!

Dinsdag 14 april

1 ) Vanmorgen werd ik heerlijk wakker onder deze lekkere warme deken! Ik was vandaag nog bij mijn vriend.
2 ) Na 2 uurtjes heb ik besloten om zelf met de auto naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum te gaan om even te neuzen!
3 ) Haha kwam met dit allemaal terug bij mijn vriend z’n huis. Meer over mijn shop spulletjes klik hier om naar de shoplog te gaan!
4 ) In de avond bracht mijn vriend me weer netjes naar huis.

Woensdag 15 april

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en ging weer met mijn oude vertrouwde fietsje op weg naar mijn werk! Wat is het al zo licht zo vroeg!
2 ) Na mijn werk even de Dirk van de broek binnengelopen en toen kwam ik deze leukerds tegen!! Voor maar 4 euro!!! Meenemen!!!
3 ) In de middag heerlijk genoten van de zon samen met mijn chill broek en de Cosmo Girl!!!
4 ) In de avond samen met mijn twee lieve vriendinnetjes A En S chillen buiten!!! S bleef ook bij mijn slapen!!

Donderdag 16 april

1 ) Vanmorgen als ontbijt knakworstjes op brood gegeten! Jammie!!!
2 ) Vandaag was ook weer mijn was dag! En ik had een berg was !!!
3 ) Tussendoor ook nog een paar foto’s gemaakt voor aanstaande maandag! Dan komt deze OOTD online!
4 ) Eind van de middag met mijn moeder naar de blokker geweest om een grotere prullenbak te kopen. Ik had eerst de rechter ( de kleinste ) maar ik kwam erachter dat ie veels te klein is…

Vrijdag 17 april

1 ) Vrijdag ochtend begon het voor mij met een heerlijk kop koffie uit mijn blond mok!
2 ) Na mijn werk heb ik mijn weekend tas gepakt en op weg gegaan naar mijn vriend!
3 ) Eind van de middag bij zijn eigen achtertuin heerlijk in het zonnetje zitten met een cola & heerlijke tomaatjes!
4 ) Rond 19.00 uur gingen we uit eten ( mijn vriend betaalde voor mij! ) naar een All inclusief wok restaurant met onbeperkt drank ( wijn en bier dus ook! ) . Was erg lekker!!!

————————————————–

Zo dat was mijn week!!!! En hoe was jullie week ? Nog heerlijk kunnen genieten van het mooie weer ?
Fijn weekend allemaal!!!

Liefs ,
Joor

28 gedachtes over “persoonlijke weekoverzicht

  1. Die chillbroek ziet er echt supermooi uit! Oké, ik zie maar een heel klein stukje, maar hij moet mooi zijn! Wat was het een heerlijke week wat weer betreft, hè? Leuk overzicht!

  2. Wat is dat wat je maandag at? Ziet er lekker uit! 😀 Kan me goed voorstellen dat je een nieuwe prullebak hebt genomen, die rechter is wel echt iets aan de kleine kant ondanks je alleen woont, haha!
    Hmmmmm… uit eten!! Ik wil ook weer eens lekker uit eten, sushiiii.. HHMMMM!! 😛 hihi !!

    Leuke week!! 😀 Bevalt het op jezelf wonen nog steeds? 😀

Geef een reactie

