OOTD : Cute Pink!

 

 

Het is weer maandag en dus weer tijd voor een nieuwe OOTD! Deze keer zocht ik weer wat roze uit!!! Ik ben gek op vrolijke kleuren en rokjes uiteraard!! Deze foto’s zijn geschoten door een van mijn lieve vriendinnetjes S die toevallig bij mij was. De gekleurde rok heb ik van een tweedehandse winkel in Antwerpen gehaald ( Think Twice ) zie ook mijn shoplog van Antwerpen. Daarnaast heb ik een roze basic shirt van de Forever 21 en met een leuke ketting erbij gedaan. En als schoenen… heb ik gewoon heerlijk mijn oude vertrouwde slippers eronder gedaan!!! Hieronder komen mijn foto’s !!!!



Roze Basic Shirt : Forever 21
Ketting : H&M
Armbandjes : Ze komen uit Afrika!
Rok : Think Twice
Slippers : Haha ze zijn zo oud ik weet eigenlijk niet meer waar ik ze vandaan heb gehaald!

En wat vinden jullie van deze outfit?
Wat dragen jullie het liefst op een warme zonnige dag?

Liefs ,
Joor

35 gedachtes over “OOTD : Cute Pink!

Geef een reactie

