Het is bijna feest!! Want koningsdag staat voor de deur!

Het is alweer bijna zo ver! Nog drie dagen en dan is het koningsdag!! De 2e editie sinds we een koning hebben!!! Tegen deze tijd aan zie je overal oranje spullen in de winkels liggen , bakkerijen vol met oranje tompoezen , en veel oranje kleding met leuke tekst erop.  Kortom het is voor de winkels dan tijd om hun oranje spullen te promoten!!!  Zelf was ik op zoek naar iets oranjes voor deze dag en toen kwam ik op de webshop ‘ Huphollandhip’.

Ik ben even wezen kijken op hun site en dit vond ik wat er stond over Hup holland hip

HupHollandHip is een orgineel Nederlands merk met stijlvolle oranje accessoires speciaal voor oranje evenementen zoals Koningsdag, WK en EK voetbal en de Olympische Spelen. De eerste ontwerpen zijn van Evelien. “Tijdens de Olympische Spelen in Vancouver en op Oranje feestjes tijdens het WKvoetbal 2010 kreeg ik veel vragen over waar ik mijn hippe Oranje outfit had geshopt. Dit bracht mij uiteindelijk op het idee om orginele oranje/Nederlandse/Hollandse producten speciaal voor vrouwen te ontwerpen. Speciaal voor leuke, hippe en verzorgde Nederlandse vrouwen.”

De artikelen

 

Voor als je wat leuks zoekt voor Koningsdag kan je even op de link klikken om naar leuke koningsdag accessoires te gaan! Misschien vind je wel wat leuke dingen te tussen!!! Maar ze hebben niet alleen voor koningsdag artikelen maar ook voor andere oranje feesten!!! ik vind zelf de pumps wel erg leuk!!!  De prijzen vallen reuze mee !!!
En als je wat wil bestellen moet je wel snel zijn!!

Het oranje pakketje

Zelf moest ik ook nog wat oranjes hebben voor koningsdag! En het kwam mooi uit dat ik dit via de post kreeg!!! Een mooie armband en oorbellen!! Ik ben er super blij mee!!! Zo heb ik toch wat oranjes!!! Ik vind het zakje waar de armband en oorbellen in zitten erg leuk en origineel!!!

De oranje armband en oorbellen !

Ik ben erg tevreden met het armbandje en de oorbellen!! Ik ben erg tevreden en blij ermee!! Ik ga deze zeker dragen op koningsdag!
En ik heb enorm zin om te gaan feesten en proosten op de koning!!!
Kennen jullie de shop Huphollandhip ?

En wat gaan jullie doen op Koningsdag ? weten jullie wat je gaat aantrekken op deze oranje dag ?

Liefs ,
Joor

17 gedachtes over “Het is bijna feest!! Want koningsdag staat voor de deur!

  1. Wat een leuke items, zelf draag ik meestal weinig oranje…..dus ook met koningsdag doe ik dat eigenlijk niet, wij gaan wel lekker een aantal vrijmarktjes in de Regio afstruinen…leuk, ik heb er zin in!

Geef een reactie

