Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers / volgers ,

Vandaag is het weer tijd voor een weekoverzicht!!! Deze week heb ik 3 dagen gewerkt , mijn huis schoongemaakt ,
wezen sporten , bij een vriendin gegeten , collega op bezoek geweest etc..
Even nog iets volgende week komt er alleen een weekoverzicht t/m donderdag!! Meer hierover zal ik binnenkort op mijn
blog bekend maken!!

—————————————————-

Maandag 20 april

1 ) Vanmorgen besloot ik mijn nieuwe shirt van de band ‘ The Doots ‘ aan te trekken en dat blauwe jasje is mijn werk short.  Haha ik probeerde de logo op mijn shirt na te doen! 😛
2 ) Na mijn ochtendje werken heb ik weer brood gehaald bij de bakker en heb ik netjes alles in zakjes gedaan. Ik eet 3 boterhammen per dag.. Zo is mijn vriezer geordend!
3 ) In de avond at ik bij mijn lieve vriendinnetje I ( die trouwens trouw mijn blog leest!!)  ! we gingen gourmetten en het was heerlijk en super gezellig!!!
4 ) Na het eten ( rond kwart over 8 ) ging ik op weg naar huis en kwam deze mooie zonsondergang tegen! Gauw even een foto maken!!!

Dinsdag 21 april

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en ik kijk altijd ‘ Hart van Nederland ‘ in de ochtend.
2 ) Met mijn lieve M wezen sporten weer na een week niet geweest te zijn! OOPS!
3 ) In de avond bij mijn ouders en oom lekker aan de BBQ alleen het was te koud om buiten te gaan zitten!
4 ) Dit kastje haha heeft een verhaal. Ik had deze gezien op Facebook en ik had gereageerd. uiteindelijk kon ik hem ophalen ergens in Parkwijk. Ik dacht dat het kastje groot genoeg was om mijn magnetron op te zetten. Maar blijkbaar was ie te klein. OOPS! maar goed ik had hem wel gekocht en meegenomen naar huis. Ik kan er altijd wat mee doen! Nu heb ik mijn collectie nagellak erin zitten!

Woensdag 22 april

1 ) Vanmorgen was ik heerlijk uitgeslapen en wel en was nog erg ‘lui ‘ dus dronk mijn kop koffie en thee in bed en ondertussen keek ik naar TLC. Naar het programma ‘ Tiener moeders ‘.
2 ) Rond elf uur besloot ik om mijn kamer op te ruimen en badkamer schoon te maken!
3 ) In de avond bij mijn buurvrouw / vriendin gegeten.  Het was heerlijk!!!
4 ) Rond half elf kwam nog een vriendinnetje ( M ) bij ons en gingen we naar een spannende film ( The Boy next door ) kijken met uiteraard een glaasje wijn!! Het was echt een top avond!!!

Donderdag 23 april

1 ) M bleef bij mij slapen en als ontbijt namen we weer die overheerlijke knakworstjes! Jammie!
2 ) Rond elf uur bevonden wij op de sportschool. Ik besloot om een eigen buikspierkwartier te doen. En deze keer een eigen parcourtje.
We hebben 3 rondes gedaan en per onderdeel 30 seconden gedaan.
3 ) In de middag boodschappen gedaan en weer doet mijn Rijbewijs niet bij de LIDDL… Waarom kijken ze niet gewoon naar mijn geboortejaar?
4 ) Voor het eerst in mijn eigen huisje Risotto gemaakt!! Jammie en het was echt HEERLIJK!!!

Vrijdag 24 april

 1 ) Vanmorgen ging ik proberen om op deze schoenen te gaan lopen op mijn werk. Deze leukerds komen van de primark! Ik ben eigenlijk stiekem op zoek naar nieuwe schoenen die ik op mijn werk kan dragen.
2 ) Heerlijk geluncht met A , D en M buiten bij onze picknick tafel!!! Gezellig!!!
3 ) In de middag kwam mijn collega M langs en nam ze dit mee!! Een super leuke zelfgemaakte mandje en met vier thee glazen!!! Ik ben er enorm blij mee!!! En het was enorm gezellig!!!
4 ) Eind van de middag nog heerlijk in de zon gelegen in mijn eigen tuintje en met mijn boek!!

—————————————–

Dat was dus mijn weekje… Hoe was jullie week ?

Liefs ,
Joor

30 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

  1. Wauw okay.. Poging 4, ik word gek!!!!
    Leuke foto op maandag, foto nummer 4, die is echt heel mooi geworden! Wat vond je van de film The boy next Door?! Ben heel erg benieuwd. En de rest van de week zag er natuurlijk weer toppie uit! 😀 Je hebt je geloof ik prima vermaakt.

Geef een reactie

