concert review : The Script

Vandaag heb ik voor jullie een concert verslagje! Een verslag over de geweldige band ‘The Script’. Ken je ze ? . Misschien ken je hun hit ‘ Breakeven ‘ of misschien wel  ‘ Hall of Fame ‘. Ze komen uit Ierland. Ze hebben drie cds. Hun laatste cd heet ‘ No sound without Silence’.  Ik vind persoonlijk deze laatste cd echt geweldig goed!!! Zelf vind ik bij een paar nummers dat je een beetje Iers hoort klinken.. Maar goed zaterdag 21 maart was het zo’n feest. The Script speelde in de Ziggo Dome in Amsterdam.
De foto’s die ik hier heb gebruikt heb ik allemaal zelf gemaakt!!!

The Script had  2 voorprogramma’s .  Ik vond persoonlijk de voorprogramma’s niet zo leuk. Maar goed we bleven rustig zitten en dronken onze biertje en luisterde naar deze 2 voorprogramma’s . Het was snel voorbij en voordat we he wisten was het bijna kwart over negen. Bijna tijd om The Script te zien!!! En ja hoor… precies om kwart over negen kwam the Script op met een super geweldige intro! Klik hier om het te bekijken ( dit filmpje is niet van mij )

Ze begonnen al echt heel erg goed!!! Echt geweldig met hoe ze de intro hebben gedaan!!! Het kon van mij al niet stuk…. The Script speelde tot ongeveer 11 uur. En de liedjes die ze speelde waren echt geweldig!!! Meeste heb ik meegezongen! ( ik laat jullie niet mijn eigen filmpjes zien aangezien je mij erdoor heen hoort krijsen 😛 ) Ze kwamen zelfs ook een keertje in het midden van de zaal op een kleinere podium optreden. Dat was echt super leuk!!!  Daarnaast vind ik The Script na dit concert nog meer geweldiger vinden dan voor heen.  Leuke band en leuke muziek!!! En ik mag niet klagen want ik zie ze weer in JUNI!! ben zo blij!!! Maar goed hieronder komen een paar foto’s van het concert….

Ik heb nog veel meer foto’s gemaakt maar ja dan word het echt een super lange post… haha . Maar goed het was echt geweldig!!!  Dagen erna zat ik hele tijd met hun liedjes in mijn hoofd! haha . Zeker voor herhaling vatbaar.

Welke band / artiest vinden jullie erg goed ?

——————————————————————

Even nog een mededeling ….  Deze week heb ik helaas slecht nieuws te horen gekregen en dat hakt er behoorlijk goed in bij me. Mijn enigste opa gaat erg achteruit. Ligt nu alleen maar in bed en eet niet meer en drinkt wel wat gelukkig. Maar voor hoe lang…. houdt ie het vol? . Dat weten we allemaal niet. Ik ben behoorlijk verdrietig erom en vind het erg moeilijk deze situatie. En Groningen ligt niet naast de deur….  Dus ik kan ook niet vaak naar hem toe…  Dan weten jullie in ieder geval de situatie waar ik en mijn familie in zitten.  Hopelijk begrijpen jullie het.

Ik probeer me best te doen om jullie blogs te lezen. Het vrolijkt me wel weer op!!!!

Liefs ,
Joor

35 gedachtes over “concert review : The Script

1. Een heerlijk artikel om et lezen en de heerlijke concertfotos te bekijken…Zelf ben ik een onwijs grote liefhebber van reggae muziek,maar ook muziek uit de 90er jaren luister ik altijd erg graag.
    Logisch dat je je nu erg veel zorgen maar om je opa,Ik denk een je en hoop dat het snel beter gaat…dikke knuffel, Petra

2. Oh wat gaaf dat je naar hun concert bent geweest! Helaas ben ik niet naar hun concert geweest, maar als ze weer naar NL komen dan ga ik er zeker heen hihi. En wat erg voor je van je opa, heel erg veel sterkte!! ❤

3. Klinkt als een leuke, gezellige en uiteraard een topdag! Geniet daar nog maar even over na!
    Wat rot om te horen van je opa, kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is! Ik hoop dat het nog goed komt!! Heel veel sterkte voor jou en je familie xx

4. Wat een leuke foto’s! Zag er heel leuk uit!

Wat ontzettend naar om te horen van je opa meid! Heel veel sterkte en doe wat goed voelt. Ook als je hem graag wilt zien ga er heen en laat je niet door de afstand tegenhouden. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je opa er weer bovenop komt! x