Spotify : muziek tips!

Zoals jullie  weten ben ik echt een muziek liefhebber. Ik geniet van muziek. Muziek helpt me met vrolijke momenten of met droevige momenten. Vooral de laatste dagen heb ik vooral behoefte aan droevige nummers. Verder kwam ik een paar weken erachter dat Spotify echt geweldig is! Wat een top app is het!!! Ik luister elke dag wel naar mijn favoriete nummers. Maak afspeellijsten en ik geniet van mijn favoriete muziek. Ook ontdek ik weer nieuwe nummers! Zo ontdek ik bij  ZoSammie elke zaterdag weer leuke nummers.

Ik heb hieronder een paar voordelen van Spotify in een rijtje gezet :

1. Je kan echt HEEL VEEL nummers vinden en luisteren
2. Je hoeft niks te illegaal te downloaden 
3. Als je een Premium abonnement hebt ( je betaald dan ongeveer 10 euro per maand ) dan kan je ook offline naar je muziek luisteren!
4. Je kan ook vele afspeellijsten maken!!!
5. KORTOM Het is echt een perfecte Muziek app voor liefhebbers!!!

Hier zijn mijn muziek tips !!!!

Olly murs featering Demi Lovato – Up

Demi Lovato – Really Don’t Care

Ariana Grande – One Last Time

The Doots – Call it a Night

Van Velzen – Call it Luck

Meghan Trainor – Dear Future Husband

The Script – Man on a Wire

——————————————————————–

Dit waren mijn muziek tips!!! En hebben jullie Spotify? Zo ja heb je ook nog tips voor mij om te luisteren?

Liefs ,
Joor

26 gedachtes over “Spotify : muziek tips!

  1. Hele leuke tips! Ik vond de app altijd zo irritant met die reclame ertussendoor! Ik gebruik nu spotify via mijn internet browser, daarbij heb ik nog geen reclames gehoord! Spotify is wel echt een fijne manier om nieuwe muziek te ontdekken! 🙂

Geef een reactie

