Hallo Ik ben er weer!!!

Hèhè eindelijk heb ik weer alles op een rijtje gezet na een paar hectische weken. Mijn hoofd stond vol met dingen waarvan ik gestrest raakte , nog veel dingen moest doen , me opa die ziek werd en uiteindelijk stierf vorige week en zo kan ik wel even doorgaan. Daarom besloot ik toen om mijn blog even op een laag putje te zetten. Maar zoals jullie in mijn titel zien ben ik weer helemaal terug. Ik heb alles op een rijtje gezet wat ik de komende tijd ga doen. Bedankt nogmaals voor alle lieve reacties!!! En daarnaast kan je nog veel leuke dingen verwachten op mijn blog!!!

Planning mei / juni

Nu ik weer mezelf ben en alles kon afsluiten wat er is gebeurd heb ik ook toen besloten wat ik allemaal ga doen met mijn blog!! En het zijn echt leuke dingen!!!
Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met dingen wat je kan verwachten in Mei en Juni!

  1. City trip Dublin
  2. Make-up en ik
  3. Bloggers die ik waardeer
  4. Meer verschillende OOTDS maken
  5. Films die ik de laatste tijd gezien heb
  6. Blog over sieraden
  7. Er komt weer een plog aan!
  8. Sport blog ( ja ja ik begin met de gratis Kayla Bikini guide ) 
  9. Muziek verslagen
  10. Winproducten van Madeleine en Petra die ik gewonnen heb
  11. Voorbereiding op Rockwerchter

En waar zijn jullie het meest nieuwsgierig naar ?

liefs ,
Joor

43 gedachtes over “Hallo Ik ben er weer!!!

  1. Begrijpelijk dat je je blog even op een laag pitje hebt gezet. Maar wat ontzettend leuk dat je alvast laat zien wat voor artikelen er online komen. Ik ben naar alles wel benieuwd eigenlijk. Maar het meeste naar je Rock Werchter voorbereidingen.

      • Zwaar! Maar wel heel erg fijn daarna! Heb nu nog spierpijn van de oefeningen van maandag! Maar de oefeningen van vandaag waren ook erg zwaar! Maar daarna geeft het me wel weer veel energie! Het is even afzien, maar hopelijk voor een goed doel!

      • Ik doe de oefeningen gewoon thuis, en dan met de materialen die ik bij de hand heb. Zo gebruik ik een stoel in plaats van zo’n bankje. Gewichtjes doe ik met flessen drinken of met een pak suiker of bloem, net even spelen met de materialen! En de verder gebruik ik ook nog wel eens de zware voetbal van mijn broertje voor een aantal oefeningen!
        Maar daar ga ik wel alles over vertellen in het artikel wat ik erover ga schrijven binnenkort! En dan om de 2 weken een update inclusief foto’s. Hopelijk met een heleboel resultaat 🙂 Ben jij al begonnen?

      • Oh top!!! 😀 Goed om te weten!!! Haha ik heb thuis zelf geen bank… wel een stoel… Maar ik ben nog niet echt begonnen… Haha ik doe het liefst thuis of op de sportschool…

      • Dankje! Ja je moet een beetje creatief zijn toch 🙂 Heb ook niet de ruimte hier in mijn kamer nog om al die materialen op te bergen, dus dat heb ik dan zo mooi opgelost! Haha 🙂

  2. Gecondoleerd nog met je opa logisch dat je vanwege alles even niet veel bezig was met bloggen. Wat een hoop leuke artikelen komen er weer aan. Ik vind je outfits altijd erg leuk om te zien en ben ook benieuwd naar wat je hebt gewonnen!

  3. Fijn dat je er weer bent…..Tja soms heb je gewoon wat meer andere belangrijke dingen aan je hoofd dan, je blog en die tijd moet je dan ook echt gewoon nemen…dat geeft helemaal niets, tenslotte….Ik kijk wel uit naar je artikel over sieraden, dat vind ik wel altijd een erg leuk onderwerp om over te lezen…
    Knuffel petra

  4. Welkom terug! Ik heb natuurlijk al gereageerd op je andere bericht maar loop de afgelopen tijd beetje achter! 🙂 maar fijn om te horen dat je het allemaal weer op een rijtje hebt! En ik ben benieuwd naar je aankomende artikelen! 😉 en rustig aan meid!!

Geef een reactie

