OOTD : De roze harembroek uit Kaapverdië!

Ik had al eens een foto van deze outfit op instagram gezet. En toen bedacht ik hé dat heb ik nog niet als OOTD op mijn blog gedaan. Dus vandaar hier is ie eindelijk!!!
De roze harembroek komt uit Kaapverdië en zit echt super lekker!! lekker luchtig en heel ideaal voor heet weer! Zoals je ziet het is weer roze! haha ik vind Roze echt een leuke kleur om te dragen!! Hieronder mijn outfit foto’s !!!

Zwarte Jack : C&A
Roze basic shirt : Forever 21
Roze witte sjaal : Markt in Rome
Roze Harembroek : Kaapverdië
Zwart / Roze tas : New Yorker
Roze ballerina’s : Tommy Hilfiger

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

30 gedachtes over “OOTD : De roze harembroek uit Kaapverdië!

Geef een reactie

