Plog : Eerste keer Mac , Dagje Amsterdam & The Vamps!

Vandaag heb ik weer voor jullie een plog!  Deze keer ging ik naar Amsterdam , had ik voor het eerst mijn Mac lippenstift op en zag ik mijn favoriete bandje live!!!
Ben je benieuwd naar mijn dag ? Kijk hieronder dan mee!!

——————————————————-

Ik besloot om twee voor negen eruit te gaan.  Ik was erg enthousiast over vandaag! Dagje naar Amsterdam en het weer was goed dus wat wil je nog meer ? Ik sliep trouwens zondag bij mijn vriend aangezien Delft – Amsterdam maar 40 minuutjes is met de trein!

Mijn ontbijtje van de dag.  Heerlijk twee boterhammen met vlokken en een kop thee en een kop koffie!!!

Met mijn ontbijt keek ik op de bank naar de YouTube filmpjes van onder andere Shopping Sarah en Madeleine.  Ik moest ( van mezelf! ) veel filmpjes terug kijken!! ik ben dol op deze twee dames! Echt super leuke filmpjes en super leuke blog!!!

Na gegeten te hebben en YouTube filmpjes gekeken te hebben ging ik douchen en na het douchen ging ik mijn make-up doen.  Ik besloot om deze producten te gebruiken waaronder MAC Viva Glam Lippenstick!!  En ik ging voor het eerst de Cinderella Blush uitproberen van Essence…

En Tadaa! Dit is mijn look!!! En hoe vind je het staan de Viva Glam lippenstift ?  Ik ben in ieder geval verliefd op!! Zo blij met deze lippenstift!!!

Rond half een ging ik met de bus richting Delft. Haha check deze naam van de bushalte… Ik vind het nog steeds een grappige naam voor een halte!!! Hier stap ik altijd op als ik naar Delft ga …

Eind van de middag zochten we een leuke cocktail bar op in Amsterdam. Die vonden we snel en kregen een nieuwe cocktail wat echt super lekker was!!! De barman was trouwens erg aardig !!!

In de avond was het tijd voor The Vamps!!! Wat waren ze erg goed!!! We ( ik en A en een nieuw meisje genaamd R ) gingen boven staan op het balkon en we hadden prima zicht!!! Sommige meiden waren zo gek dat ze de vorige dag al bij de Melkweg gingen slapen om zo vooraan te gaan staan…. WTF? . Maar goed ieder z’n ding. Het was echt een geslaagde avond!!!

En wie kwamen we na het concert tegen ? Juist de Boyband ‘Zomaer ‘.  Ze hebben bij Holland got talent meegedaan en helaas niet gewonnen. Ze hebben wel een leuk liedje.. Klik hier om ernaar toe te gaan. Haha je merkt wel dat al die tiener meisje om hen heen hingen. Iedereen wou foto’s met hen. Haha wij zijn even brutaal om even voor te dringen…  Ik ben niet een fan hoor! Alleen een begeleider van mij is  de tante van de blonde gozer op de foto!!!

———————-

Dat was mijn plog alweer!!! En hoe vonden jullie het ?

Liefs
Joor

24 gedachtes over “Plog : Eerste keer Mac , Dagje Amsterdam & The Vamps!

  1. Leuke plog! Ik vind je make-up look erg mooi. En je nieuwe Mac lipstick staat erg goed bij je, super! Altijd raar als mensen een dag van te voren bij een concertzaal gaan zitten. Het langste wat ik ooit heb gewacht is zeven uur voor de HMH in de kou haha, wat ook eigenlijk best lang is.

  2. Pingback: Hallo Ik ben er weer!!! |

Geef een reactie

