Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers / volgers van me ,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe week overzicht!!! Deze week was behoorlijk druk voor mijn doen! Ik ben erachter gekomen dat zo’n drukke week niks voor mij is. Ik word zelf helemaal gek en ik kom niet aan dingen toe waarvan ik wel af wil hebben ( zoals blog post etc. ) . Komende tijd zal ik rekening houden met dingen die ik ga doen doordeweeks. Deze week heb ik weer eens gesport met M , heb ik gewerkt , Ben ik een dagje naar Den haag geweest en uiteraard de primark , heb ik een collega op bezoek gehad , naar een bierfestival in Den haag geweest en ben naar mijn favoriete bandje ( The Doots ) geweest …

Kijk en lees je mee ?

———————————————————————

Maandag 25 mei ( tweede pinkster dag )

1 ) Vanmorgen op tweede pinksterdag moest ik gewoon nog werken ( dit was mijn laatste van de 4 dagen dat ik gewerkt hebt! ) en nam de elektrische fiets van mijn moeder mee. Wat is het toch fijn zo’n fiets!!!
2 ) Toen ik weer terug kwam van het werk dronken me vriend en ik heerlijk kop koffie samen!
3 ) Rond half een kwamen mijn vriendinnen A en A langs om met mij en mijn vriend te gaan brunchen!!
4 ) In de avond besloten me vriend en ik pannenkoeken te gaan bakken! Stiekem vond ik het wel erg leuk om te bakken!!! Ging best goed op de speciale pannenkoeken na dan. Die waren mislukt!

Dinsdag 26 mei

1 ) Vanmorgen was ik vrij en ging ik samen met die ene vriendin ( diegene waarvan ik twijfel qua vriendschap )  gaan sporten. En daarna heerlijk een eiwit shake gedronken!
2 ) Omdat ik vandaag me zo rot en ellendig voelde en ik mezelf moest voorbereiden op het gesprek ben ik eerst een blog gaan maken over mij en make-up ( wat gisteren online kwam! )
3 ) Daarna in de middag had ik een belangrijk gesprek met mijn begeleiding aangezien ik me nog niet thuis voel hier en zo waren er nog wat andere dingetjes. Ik had ook deze dag een verdrietige blog geschreven waarvan een wachtwoord op zit.
4 ) In de avond ben ik met de trein naar mijn vriend gegaan want daar voel ik me fijn en even tot rust komen.

Woensdag 27 mei

1 ) Vannacht geprobeerd om met oordoppen te slapen en het beviel me heel goed! Aangezien ik een lichte slaper ben is dit een ideale oplossing en ik hoor mijn wekker gewoon!!!
2 ) Bij mijn vriend z’n konijn naar TLC gekeken.
3 ) In de middag met vriendinnen naar de primark geweest in Den Haag. Wil je een shop log ? Ben je benieuwd wat ik gekocht heb ? Laat het me weten!!!
4 ) Vandaag dus 15.679 stappen gezet!!!!  en 10 km gewandeld!!! Binnenkort dus ook een sport blog over de Fitbit!

Donderdag 28 mei

1 ) Had afgelopen nacht zo slecht geslapen. Voor mijn gevoel heb ik de hele nacht wakker gelegen. En met deze app ( fitbit ) kan ik samen met mijn bandje precies zien hoe mijn slaap ritme is.
2 ) In de middag kwam mijn lieve Collega K langs voor de thee en ze nam voor mij twee leuke plantjes mee!! Super Lief!! Dank je wel collega!!!
3 ) In de avond met mijn vriend , S en A en haar vader naar het bierfestival geweest in Den Haag. Was erg gezellig!!
4 ) Rond negen uur namen mijn vriend en ik de trein terug naar Delft. Ik was gesloopt en moe van deze dag.

Vrijdag 29 mei

1 ) Vanmorgen toen ik wakker werd keek ik op mijn telefoon en zag dat Greg Holden mijn twitter bericht had toegevoegd als favorieten!! ❤ Hem vind ik zo geweldig sinds een paar weken!!! Ken je het nummer ‘Hold on Tight? ‘. Klik hier om ernaar toe te gaan!!! Z’n cd is ook trouwens geweldig!!! Je kan hem ook vinden op Spotify!!
2 ) Wanneer ik in de woonkamer kwam van mijn vriend lag er weer een super lief briefje voor me klaar!!! ❤
3 ) Na het ontbijt heb ik even af gewassen voor mijn vriend dan hoeft ie het niet te doen na het werken…
4 ) En in de avond ben ik naar mijn favoriete bandje ‘The Doots ‘ in Apeldoorn geweest!!!

—————————————-

Zo dat was mijn drukke week!!! En hoe was jullie week ?
Fijn weekend allemaal!!

Liefs ,
Joor

14 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

  1. Wat een volle week inderdaad! Denk aan jezelf meid! Ook een erg wisselende week met ups en downs volgens mij, hopelijk gaat het volgende week beter. Leuk dat je naar de Primark bent geweest, ben erg benieuwd naar wat je geshopt hebt! Haha ook het bierfestival zag er gezellig uit en super lief het briefje van je vriend! xxx

Geef een reactie

