OOTD : Hallo juni!

Hallo juni!!! Vandaag is het 1 juni !! Een nieuwe maand , met hopelijk mooi en warm weer en leuke zomerkleding kunnen dragen!!! Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze maand? Ik in ieder geval wel. Met het warme weer kan ik  mijn zomer kleding uit de kast halen.  Deze outfit is voor mij een soort van basic . Ik vind het comfortabel zitten en lekker platte schoenen eronder en gaan met die banaan!! Deels heb ik deze kleding van de primark vandaan. Hieronder dus een aantal foto’s wat mijn vriend heeft gemaakt! En trouwens een foto is gemaakt in mijn huis en de andere 2 bij mijn vriend… En sorry voor de troep op de achtergrond …


Zwarte lange vestje : New Yorker
Grijze poes top : Primark
Blauwe driekwartsbroek : primark
zwarte sneakers : primark

En wat vinden jullie van deze outfit ? Het is beetje saai vind ik zelf… Maar ik wil deze week met het mooie weer wat andere outfits proberen en heerlijk rokjes en jurkjes aan doen!!

Oh en vanaf vandaag ga ik proberen om elke dag make-up te dragen en daarvan een foto op mijn instagram te plaatsen. Ik ben erg benieuwd of het mij lukt deze hele maand.

Liefs ,
Joor

26 gedachtes over “OOTD : Hallo juni!

  1. Ik hoop zeer zeker op het mooie weer! Vorig jaar was het geloof ik allang korte broeken weer!!!!

    Overigens, kleine tip! (Je moet uiteraard zelf weten wat je ermee doet!!) maar als je foto’s maakt probeer het licht voor je te hebben, niet achter je! Dan komen de foto’s veel mooier uit! En als je binnen foto’s maakt probeer wat rust te bewaren door voor een bepaalde buur te staan, i.p.v. een ruimte met deuren, kapstokken en tasjes!

    Nogmaals je hoeft er niets mee te doen en iedereen maakt foto’s op z’n eigen manier maar ik denk dat ze daardoor wel beter uitkomen! 🙂

  2. Pingback: Shoplog : Primark & Voucher Vandaag! |

Geef een reactie

