Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers ,

Vandaag weer een week overzicht. Deze week was het een stuk rustiger dan vorige week!! Wel even fijn hoor zo’n rustige week!! Ik heb gewerkt aan me blog , gewerkt , gesport , gewandeld , boodschappen gedaan , een dag naar het dierentuin geweest , bij een huisgenoot wezen drinken en nog wat meer.
Kijk je mee ?

————————————-

Maandag 1 juni

1 ) Vanmorgen of eigenlijk vandaag begint mijn make-up challenge! Vanmorgen had ik maar even makkelijk gedaan. Ben benieuwd hoe het de komende dagen / weken gaat.
2 ) Na mijn werk heb ik even gewerkt aan mijn blog en wat blogs geschreven.
3 ) In de middag ben ik gaan wandelen naar het winkelcentrum en heb even wattenschijfjes / stokjes gehaald en twee leuke lakjes van de hema en een super leuke lippenstift !!! Ik vind het een toffe kleur !!!
4 ) Eind van de middag had mijn vriend eindelijk onze tripje geboekt bij de reisbureau. YES we gaan een paar dagen naar DISNEY LAND! ❤ Ik ben nog nooit daar geweest dus ik kan eigenlijk nu niet wachten!!!

Dinsdag 2 juni

1 ) Dag 2 van het werken! Ik heb er weer zin in!!!
2 ) Na het werken ben ik in de middag boodschappen gaan doen. Lang leven Zelfscan van de AH! Wat fijn!!
3 ) Toen ik terug kwam thuis zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn koelkast geen licht meer had. Ik checkte eerst of het wel koel bleef. Gelukkig dat wel en de vriezer doet het nog wel!! Alleen het lampje moet nog vervangen worden…
4 ) In de avond heerlijk aardappel Prei en een karbonade gegeten!! Jammie!!!

Woensdag 3 juni

1 ) Vandaag was ik een dag vrij! Heerlijk! En werd wakker met ‘Say Yes to the Dress ‘.
2 ) Samen met mijn moeder en mijn super lieve nichtje van bijna 3 naar de Dierentuin in Amersfoort geweest! Wat was het een toffe dag!! Dit word wel de enige foto van mijn nichtje wat ik laat zien! 🙂  Wat een heerlijk kind is mijn nichtje! We hebben veel gespeeld in de speeltuin en enorm veel dieren gezien! Ze was wel eind van de middag wel bekaf en sliep in de auto terug naar huis! Maar het was echt een geslaagde dag!!
3 ) Nog even een klein uurtje eind van de middag / avond wezen sporten met mijn moeder.
4 ) In de avond bij een van mijn huisgenoten gezeten en heerlijk Rosé gedronken en bij gekletst! Wat is het een super toffe leuke huisgenoot!!!

Donderdag 4 juni

1 ) Vanmorgen was ik nog een dag vrij en mijn dag bestond toen uit schoonmaken! Mijn kamertje / studiotje even goed schoonmaken!! Tenslotte houd ik wel van een schoon woonomgeving!!
2 ) Tadaa!!! Schoon hé ?  nog de kleine dingetjes opruimen en dan ben ik klaar voor vandaag!!
3 ) Na al dat schoonmaak ging ik in de middag heerlijk in de tuin zitten en met een leuk boek lezen!!!
4 ) In de avond maakte ik wat anders dan anders namelijk ‘ Couscous ‘.  Alleen ik had een beetje te veel water in gedaan dus het was beetje plakkerig en de kaas was gesmolten… OOPS! Maar het was echt heerlijk!!!!

Vrijdag 5 juni

1 ) Vanmorgen was het al behoorlijk warm en besloot ik om mijn gele drie kwartsbroek van katoen aan te trekken en mijn rode Crocs slippers. Echt dit zijn mijn ideale kleding wat ik onder mijn werk short aan heb in de zomer!!!
2 ) Na mijn werk naar de bakker geweest om brood in te slaan en thuis even alle brood netjes 3 stukjes in een boterhamzakje gedaan en dan in de vriezer. Haha ja ik ben geordend 😛
3 ) Rond half drie nam ik de trein van Utrecht naar Den Haag. Daar kwam mijn vriend me ophalen!
4 ) Lekker nog in de tuin samen met mijn vriend voordat het noodweer toe sloeg. Ben fijn een lang weekend bij hem!

—————————————————————————

Voor mij was dit een fijne rustige week!!! Ik ben weer helemaal de oude en ik kan niet wachten om weer hele leuke en toffe dingen te gaan doen. Volgende week heb ik bijvoorbeeld een concertje van Olly Murs & we gaan stappen met The Doots <3.  En hoe was jullie week ? Nog wat leuks gedaan ?
Fijn weekend allemaal!!!

liefs ,
Joor

25 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

  1. Wat heb je weer een leuk weekoverzicht in elkaar gezet…neem je wel een paar goede wandelschoenen mee naar disney…want het is zo geweldig leuk om mee te maken en je wilt echt alles zien daar….heerlijk om daar te zijn, het is zo onwijs leuk!!!!

Geef een reactie

