Shoplog : Primark & Voucher Vandaag!

Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan bij Voucher vandaag en ben naar de Primark in Den Haag geweest. Vandaar dus een combi shop log. Wat heb ik gehaald ? Dat laat ik jullie zo hieronder zien. Ik wilde tijdje geleden al zo’n Triangle bikini hebben alleen de echte is zo duur. Totdat ik bij Voucher vandaag site op kwam. Daarnaast moest ik nog wat goedkope kleding / schoenen halen voor Rock Werchter en dus besloot ik om naar de primark te gaan.

—————————————–

Primark Den Haag

Allereerst moest ik nog driekwartsbroeken hebben. Die zitten ongelooflijk fijn en ik wist eerst niet dat de Primark deze hadden. Toen ik ze zag liggen was ik meteen verliefd!! Wat een gave broeken!! En ik had ze nog ook even gepast en ze zaten echt als gegoten!!! En de prijs ? Ze waren 13 euro per broek!!! Koopje dus!!!

Toen ik in de Primark kwam zag ik meteen deze twee hangen! Wat een gave shirtjes voor de zomer!!! En zo leuk!!! Ik dacht ik ga ze ook even passen. En ja hoor ze zaten geweldig !!! Vind de linker shirt ook erg passen bij mij!! De tekst wat erop staat komt overeen met mij!!! En de prijs voor deze shirts ? ongeveer 3 euro per shirt!!!

En toen liepen we langs de korte broeken…. Deze zag trouwens mijn vriendin S hangen en zei dat het wel wat voor mij was. Ik was enthousiast en ik zei ik ga het wel passen. En ja hoor het zat prima!! En voor maar een prijsje van 5 euro!!!! Meenemen dus!!!

Deze schoenen had ik al aan bij deze outfit ( OOTD : Hallo juni! ) … Deze vond ik echt super gaaf en handig voor festivals. Prima sneakers en niet al te duur.. Deze waren maar 8 euro!!!

En als laatste heb ik 2 paar gave sokken gekocht !!! Deze vond ik zo stoer!!! En voor maar 2 / 3 euro geloof ik!!!ย  Ik heb ook een zonnebloembandje gekocht voor het festival seizoen. Is altijd leuk om te dragen! En ik ga komende tijd de PS producten voor je huid proberen. En ik laat het zeker hier weten hoe ik ze vind!

Voucher vandaag

Vijf weken geleden heb ik op Voucher Vandaag deze hele gave bikini besteld. Ik was eigenlijk op zoek naar de echte Triangle Bikini maar toen kwam ik deze tegen!! Hoe gaaf is deze hรฉ ? . Ik ben er in ieder geval verliefd op en het zit ook nog goed!!! Ik kan in ieder geval gaan zwemmen in deze leuke bikini!!! Of heerlijk op het strand liggen!!!
Ik heb normaal gesproken maat M maar deze vallen klein van maat dus ik moest een L nemen. En dat is een prima maatje…

——————————–

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankopen. En wat vind jij ervan ?
Wat is jou laatste aankoop?

Liefs ,
Joor

21 gedachtes over “Shoplog : Primark & Voucher Vandaag!

  1. Ik ga meteen eens kijken op de webshop van Vouchervandaag.nl, want ik wil echt zo’n Triangl bikini! Maar de echte zijn veel te duur vind ik persoonlijk. Is de kwaliteit ervan goed? Laat je dat nog even weten later? (:

  2. Hele leuke spulletjes! En super toevallig, ik had maandag ook een Triangl bikini besteld (de neppe) en ook nog dezelfde kleur, lichtroze! Ik heb hem niet bij dezelfde site als jou weg, die van mij komt van Modesa ๐Ÿ˜‰

  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik moet binnen kort ook nog eventjes langs gaan denk ik. We gaan eerst even naar amsterdam kijken of we daar nog wat kunnen vinden, slaag ik daar niet ga ik zeker langs de Primark om de laatste dingen in te slaan voor mijn vakantie! ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

