persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers en volgers van me ,

Vandaag weer een nieuwe reeks met een week vol leuke dingen! Van romantisch samen ontbijten naar concert en
nog wat meer. Ik heb echt een leuke week gehad! Nog eventjes en ik ben dan een week vrij! Ik kan niet wachten om even een week niks te doen!
Oh en haha die challenge wat ik probeer te doen op Instagram lukt niet echt lekker aangezien ik soms dagen vergeet om make-up te dragen!!
Oops!!! Ik weet niet of ik verder ga met de challenge aangezien een maand best lang is!!!

————————————————–

Maandag 8 juni

1 ) Vanmorgen stonden mijn vriend en ik samen op ( rond kwart voor zes ) en gingen we romantisch samen ontbijten!!Β  Vond ik echt super leuk!!! Leuk begin van de dag!
2 ) Met de auto van mijn vriend na mijn werk even naar mijn huis gereden om wat spullen te dumpen en even kletsen en lunchen met die vriendin waarvan we beide niet zo goed contact meer hadden. Gelukkig hebben we fijn gepraat en is dus nu alles weer koek en ei!! GELUKKIG!
3 ) In de middag weer terug gereden naar Den Hoorn naar mijn vriend z’n huis. Daar lekker op de bank gelegen en netflix gekeken. Deze serie kijk ik nu ‘Lifeunexpected ‘.Β  Erg leuke serie!!!
4 ) In de avond voor me vriend gekookt namelijk een rijsteprut ❀ . haha rijst met groente / kip en saus dus!

Dinsdag 9 juni

1 ) Vanmorgen werd ik wakker en zag dat weer een nieuw seizoen van Pretty Little Liars er op stond ( ja de eerste aflevering! ) . Dus ik maar gelijk kijken! En oh oh wat was het een spannende aflevering!!!
2 ) Samen met mijn koude koffie op weg eind van de ochtend van Delft naar Den Haag. Eerste stop : Vriendin S !
3 ) We hebben heerlijk samen geluncht en S had een heerlijke salade gemaakt!!! Jammie!
4 ) In de avond gingen A en Ik naar het concert van Olly Murs in de HMH! Wat was dat een geweldige show! Deze foto heb ik trouwens gemaakt!! πŸ™‚ ben er erg blij mee!

Woensdag 10 juni

1 ) Vandaag was het heerlijk weer en ik trok dit als outfit aan !!Β  Heerlijk zo’n driekwartsbroek !!!
2 ) Rond elf uur wezen sporten bij Sportcity samen met M. We kregen een super leuke compliment van een mede sporter! Super cool!!!
3 ) Begin van de middag kwam I hier en we keken de dvd van Fifty Shades of Grey !! ik heb hem eindelijk op dvd binnen!!!!
4 ) Geposeerd voor mijn camera met onze avond eten!!! Heerlijk gebakken aardappels , salade en stukje vlees!!!

Donderdag 11 juni

1 ) Vanmorgen werd ik om half twee wakker doordat iemand keihard met z’n auto deur dicht sloeg. Dus om vijf voor half zeven stuurde ik een persoon een berichtje via de Facebook Messenger want ik dacht dat hij het was. Maar hij was het niet.Β  Ik ben dus benieuwd wie er vannacht zo aso keihard met deuren van auto’s slaat. Word vervolgd!
2 ) In de pauze op mijn werk kwam er opeens een vrouwtjes eend naar ons toe! Even dus een foto gemaakt!!
3 ) Tegen de lunch tijd nam ik een heerlijke salade als lunch ! Jammie!!!
4 ) In de middag gewandeld door het maxima park hier! Spotify aan en gaan met die banaan!! Heerlijk om lekker te ontspannen en nergens aan te denken!!

Vrijdag 12 juni

1 ) Vanmorgen heb ik maar een pleister op mijn been geplakt aangezien ik een grote open eczeem plek heb op mijn been
2 ) Wachten met mijn fiets op de stagiaire van het werk om samen te gaan fietsen!!
3 ) Thuis na het werken heb ik als lunch een heerlijke salade gegeten!!!
4 ) Voordat ik weg ging naar Den Haag heb ik even lekker appel met kaneel gegeten!!

—————————————————-

Dat was mijn week weer!! Hoe was jullie week ?
Morgen ga ik eindelijk weer The Doots zien! Haha en heel misschien ( geen idee of het door gaat ) gaan we nog after party met de jongens.
Maar geen idee of ze het nog willen doen met ons! πŸ™‚

Wat gaan jullie doen in het weekend?

Fijn weekend!!!

Liefs ,
Joor

17 gedachtes over “persoonlijke weekoverzicht

  1. Leuke foto’s en wat een mooie foto van die meneer, Olly?, wel flink balen dat iemand zo hard met de deur gaat lopen gooien om zo’n soort tijdstip! Helaas ontkom
    Je er toch niet helemaal aan.. Op naar een nieuwe week! πŸ˜„

  2. Leuke foto’s! Wat naar dat je wakkee werd van zo’n herrie.. best wel asociaal dat mensen zo kunnen doen. Wat vond je trouwens van de nieuwe PLL aflevering haha?

  3. Leuk overzicht weer πŸ™‚ Misschien kan je de challenge voor jezelf makkelijker maken om je in ieder geval 1x per week op te maken. πŸ˜‰ Zo zet je geen druk op jezelf! En als je een dag geen zin hebt doe je het niet!

Geef een reactie

