Muziek tip : Greg Holden & Olly Murs!

Vandaag geef ik weer eens een muziek tip! Ik ben al een hele lange tijd fan van Olly Murs ( heb hem nu al 2 x live gezien) en sinds een paar weken / maand ben ik echt gek geworden op Greg Holden. Greg Holden heb ik via Spotify gevonden en was meteen fan van zijn muziek.  Z’n muziek is echt heerlijk chill !!! Beetje muziek om heerlijk een biertje / wijntje of cola te drinken en heerlijk te genieten van zijn muziek!!! En haha ik vind hem persoonlijk niet lelijk! SSST niet zeggen tegen me vriend hoor!! 😛 .  Daarnaast hebben we ook nog Olly Murs . Ik denk dat de meeste wel weten wie hij is.  Hij heeft jaren geleden mee gedaan aan een talentenjacht in Engeland.  Hij is heerlijk gek en z’n muziek is echt heerlijk om te dansen.  Vandaag dus laat ik mijn favoriete nummers van deze twee heren zien!! Je kan ze beide trouwens vinden op Spotify!!!

Oh en Greg holden staat donderdag  juli in Paradiso in Amsterdam! Ik ga dan al naar Sheppard diezelfde avond helaas. Maar ik mag geloof ik ook van zaal veranderen dus ik zal zeker heen en weer lopen om Greg te zien dan!!! Olly Murs is net weer in Amsterdam geweest in de HMH ( 9 juni 2015 ) . We gaan nu snel beginnen naar de nummers die ik helemaal te gek vind en met alle liefde met jullie deel!!

————————————————————————————————-

Olly Murs

Ik vind persoonlijk Olly Murs erg leuk! Lekker vrolijk op het podium en ik zie ook dat hij ook gewoon lekker normaal is!!!  Het laatste nummer is trouwens zijn nieuwe single!  Hij heeft ook een nieuwe cd ´ Never been better ´. Staat ook op Spotify!! Erg leuke cd!!! Er zijn nog meer leuke nummers van Olly te vinden!!! Als hij weer naar Nederland komt ben ik er weer gewoon bij!!!

Greg  Holden

Greg Holden heb ik via Spotify gevonden een tijdje geleden.  Ik was toen erg down en zocht wat muziek voor afleiding en toen kwam ik bij hem terecht. Z´n nieuwe cd is echt heel fijn!! Vooral z´n single ´ Hold on Tight ( de eerste nummer )´ heeft mij geholpen om me door mijn dip heen te komen en alle minder leuke dingen achter me te laten. HEEL FIJN!!! Ik ben zo blij dat ik hem heb gevonden via Spotify!!! Heerlijke muziek!! Ik vind het wel jammer dat hij hier niet zo bekend is.  Misschien komt het wel na zijn show in Amsterdam!!!  Oh en wil je de live versie horen van Greg holden met Hold on Tight ? klik dan hier!!! Ik ben echt verslaafd aan zijn muziek en ik draai het regelmatig!!!

——————————————————-

Wat vinden jullie van deze twee muzikale jongens ? En hebben jullie laatste tijd een nieuwe artiest of band ontdekt met leuke muziek ?

Liefs ,

Joor

9 gedachtes over “Muziek tip : Greg Holden & Olly Murs!

Geef een reactie

