OOTD : De festival look!!!

Zoals misschien de meeste wel weten ik ben dol op festivals / concerten etc.  Vandaag dus een OOTD wat ik heel fijn vind dragen tijdens optredens , concerten , festivals etc.!
Ik vind het heerlijk zittenen vooral als het zo warm is , is het heerlijk luchtig! Ik ben gek op hoedjes en kan niet genoeg hebben.  Deze week ben ik te vinden bij Rock Werchter en ik weet zeker dat ik deze outfit ook ga dragen daar!!

Hoed : heb ik geleend van S en komt uit het buitenland
Zonnebril : Heb ik gratis gekregen bij een fles drank!
Ketting : Juwelier
Zwarte top : C&A
Katoenen broek : C&A
All stars : Pro

En wat vind je van deze outfit ?  Stel je gaat naar een festival , optreden , concert etc… Wat draag jij het liefst ?

Liefs ,
Joor
FIJNE WEEK Allemaal ! XXX
Er komen gewoon deze week blogs online alleen geen persoonlijke week overzicht op zaterdag!!

32 gedachtes over “OOTD : De festival look!!!

Geef een reactie

