Even een week blog vrij!

cropped-j6.jpg

Lieve lezers

Vandaag even geen ‘ normale ‘ blog want ik wilde wat gaan aankondigen! Ik ga niet stoppen hoor! Haha ik vind bloggen al te leuk!!!  Maar ik ga even een weekje niet bloggen zodat ik even op adem kan komen van het feestje bij Rock Werchter , en  om wat nieuwe dingen kan schrijven waar ik niet aan toe ben gekomen ( denk aan de fitbit , bloggers die ik waardeer etc .. ) . Ik ben er weer vanaf maandag 6 juli met een nieuwe OOTD en andere blogs!  Er komt dus ook geen persoonlijke weekoverzicht morgen en volgende week! Pas die week erop ( van zes tot 10 juli ) …

Hopelijk blijven jullie nog steeds mijn blog lezen etc als ik weer terug ben!!! 🙂 Fijne week allemaal en uiteraard blijf ik jullie wel volgen en jullie blogs lezen!

Liefs ,
Joor

p.s ik kan altijd nog reageren op twitter / Facebook en instagram!!!

12 gedachtes over “Even een week blog vrij!

Geef een reactie

