Mijn favoriete bloggers & spam je blog!

Sinds ik al ruim een jaar blog heb ik vele leuke bloggers leren kennen via deze virtuele wereld! Ik heb ontdekt dat er zoveel leuke blogs bestaan! Ik vind het enorm leuk om weer nieuwe bloggers te vinden en hun blog te volgen! Iedereen is weer anders qua blog en dat vind ik ook echt super leuk!! Iedereen heeft zijn eigen stijl. En stiekem heb ik toch wel een paar favoriete tussen zitten die ik dagelijks bezoek.  Daarom wil ik deze favoriete met jullie delen!!

 

Via Bloglovin volg ik al die leuke bloggers!!! Ik kom steeds weer nieuwe bloggers tegen!! Wat is bloglovin toch handig!!! Makkelijk om berichten op te slaan en weer keertje terug lezen!!! ERG FIJN! Ik denk dat ik vast niet de enige ben die ook wel een paar favoriete bloggers heeft. Nu laat ik jullie zien wie mijn favoriete bloggers zijn en de linken naar hun blogs ( is wel handig he ! ) .  En BTW niet getreurd als je er niet bij staat ik vind je nog steeds AWSOME!

Mijn favoriete bloggers

Madeleine
Marion
Petra
Sarah
Jorinda
Carolien
Lonneke
Sammie
Dina
Merel
Evelien
Stephanie

Deze dames heb ik echt respect en vind ze zo leuk!!! en ze schrijven allemaal op eigen manier en dat vind ik zo leuk!!! Van de een leer ik het make-up gedeelte en andere weer over bepaalde dingen in het leven en nog iemand anders leer ik weer nieuwe muziek!!!  THANKS LADIES!!! Misschien is dit wel een lange favoriete rijtje! OOPS! Maar ik kan echt geen top vijf maken.. Misschien dat de komende tijd wat langer mijn favoriete rijtje word… Maar als je nog een leuke blog weet….

Dus ik bedacht me om een combi blog te maken en ruimte voor jullie te maken om je eigen blog te spammen hier!  Je mag ook je sociaal media kanalen hieronder in de reacties zetten. Vandaag mag het!!! Ik ben benieuwd!!! DUS IK ZOU ZEGGEN SPAM MAAR EROP LOS!!!!  Haha en voor de dames hierboven heb ik het alvast gedaan 😛 .

En hebben jullie favoriete bloggers ?  Komen jullie daar dagelijks ?

Liefs ,
Joor

31 gedachtes over “Mijn favoriete bloggers & spam je blog!

  1. Leuk he nieuwe blogs ontdekken! Ik vind het ook altijd leuk. Ik probeer altijd zo veel mogelijk verschillende mensen te volgen, dus niet alleen maar beauty of lifestyle, maar van alles wat.

    Zelf heb ik een lifestyle blog met een vleugje ontwerp tips. Ik blog vooral over dingen die me bezig houden, die me enthousiast maken of waarmee ik anderen kan inspireren.

    De url is: http://www.ledihe.nl

  2. Oh wat lief! Dank je wel, meis. ♥ Ik volg alle blogs via Bloglovin’. Heel handig, want ik volg er behoorlijk veel en zo kan je in een korte samenvatting zien wat voor artikel het is en waar het over gaat. Zo hoef ik niet iedere dag alle blogs te bezoeken. Er zijn er wel een aantal die ik dagelijks bezoek hoor. Het blog van Kim, Dansen in de Storm, is er daar één van.

  3. wat een verrassing toen ik mij naam ertussen zag staan…echt leuk. Sommige van jouw favorieten zijn ook de mijne, anderen blogs ken ik nog niet, dus die zijn echt de moeite waard om eens te gaan bekijken. Ik volg ook al mijn blogs via bloglovin en sla ook regelmatig artikelen op om nog eens of heel erg geconcentreerd later terug te lezen…Bij sommige blogs kom ik bijna dagelijks, bij anderen wat minder..maar wel regelmatig

  4. Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een blog genaamd Lifestylespot. Ik ben zeer creatief en hou van experimenteren met make up ! Mijn blog biedt verschillende categorieen aan zoals : Make up , blogs en vlogs, dingen die ik heb meegemaakt , sport , fashion en nog zoveel meer! Ik ben nog niet zo lang bezig maar ben al helemaal in de ban van mijn blog . Ik probeer 3 keer iets te posten per week en begin misschien zelfs een Youtube account. Als ik meer volgers heb zal er ook een giveaway plaatsvinden van allemaal goodies . Mijn blog is in het engels en nederlands sinds woensdag . Ik hoop dat jullie me gaan volgen en veel plezier gaan beleven aan mijn blog! Kiss Gitte https://lifestylespotx.wordpress.com/

Geef een reactie

