OOTD : Rockwerchter 2015

Vandaag heb ik voor jullie in petto een zomerse outfit. Dit draag ik sinds mijn weekend festival erg vaak. En het Rockwerchter shirt heb ik ook heel toevallig ( haha ja ja ) op het festival gekocht. Ik vind hem zo cool en een te gekke souvenir voor thuis!!! Daarbij draag ik een heerlijke short van de primark eronder. En mijn versleten slippers. Haha ik moet nog nieuwe een keer halen. Hieronder zijn de foto’s die mijn geliefde vriend heeft gemaakt in zijn tuin.



Rockwerchter top : Rock Werchter
Short : Primark
Slippers : onbekend
Zonnebril : komt van de fles boswandeling en kreeg deze coole zonnebril erbij!

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

22 gedachtes over “OOTD : Rockwerchter 2015

  1. Wat een leuke zomers outfit laat je weer zien, hij staat je goed…
    En haha ( heeft een open gevallen mond ) wat een onwijs toeval dat ze het Rockwerchter shirt op Rockwechter verkochten…op die plaats zou je dat toch echt helemaal niet verwachten….(Knipoog, ik plaag nu eenmaal erg graag een beetje)
    leuk artikel Joor….

    • Dank je wel !!! Hihi ja klopt! Ik heb een tattoo… al twee jaar ! Haha ik verberg het meestal in mijn outfits… :p het is een stuk tekst van een liedje wat mij diep is geraakt en nog steeds.. van een nog onbekende Nederlandse band!

Geef een reactie

