Deze boeken wil ik nog lezen!

Ik ben gek op boeken en op boeken lezen.  Vooral op vakantie verslind ik de ene boek naar het andere. Ik lees ook veel boeken op mijn E reader maar ik vind het ook fijn om een ‘ Echt ‘ boek vast te houden.  Ik heb al een tijdje een stapel boeken wat ik nog wilt gaan lezen. Ik ben inmiddels al met eentje bezig van deze stapel. Ik wil de komende tijd deze stapel boeken uit lezen! Ben je benieuwd naar welke ( haha je ziet ze al op de foto 😛 ) .. ?  Ik zal ze een voor een introduceren!!!

Boek 1 : Heather Gudenkauf – Voor mijn zusje

Allison Glenn is pas 21 als ze na vijf jaar uit de gevangenis komt. Ze heeft op haar zestiende een gruwelijk misdrijf begaan: ze heeft haar pasgeboren dochtertje gedood. Eenmaal buiten staat niemand op Allison te wachten. Haar ouders doen alsof ze niet bestaat en haar zusje Brynn, die altijd zo dol op haar was en die Allison zó graag wil spreken, wil niets meer met haar te maken hebben. Vanuit een opvanghuis probeert Allison haar leven weer op te pakken en ze krijgt een baantje bij de lokale boekhandel. Langzaam maar zeker keert haar vertrouwen in de toekomst terug. Tot ze het geadopteerde zoontje van haar baas, de vijfjarige Joshua, ziet…

bron : Bol.com

Boek 2 : Camilla Läckberg -Leeuwentemmer

Het is januari en de winter houdt Fjällbacka in zijn greep. Inspecteur Patrik Hedström en zijn team zijn bezig met een vermissingszaak van een jong meisje, Victoria, die in een stroomversnelling raakt als ze gevonden wordt. Haar verwondingen laten zien dat ze ernstig is verminkt. Patrik vermoedt een verband met andere verdwijningen en hij moet alles op alles zetten om andere meisjes eenzelfde lot te besparen.
Tegelijkertijd verdiept Erika zich in een oude zaak, een familietragedie die eindigde met de dood van de echtgenoot. Ze probeert uit te zoeken wat er is gebeurd. Het lijkt erop dat het verleden zijn schaduw op het heden werpt.

Bron : Bol.com

Boek 3 : Jojo Moyes – Vier plus een

Jess is een alleenstaande moeder van twee kinderen. Haar dochtertje Tanzie is briljant in wiskunde, haar stiefzoon Nicky wordt genadeloos gepest. Hoezeer Jess ook probeert de eindjes aan elkaar te knopen, het lukt elke keer net niet. Als Tanzie mee mag doen aan een wiskundewedstrijd in Schotland met een flinke prijzenpot, grijpt Jess de mogelijkheid om haar daarmee naar een betere school te sturen met beide handen aan. Maar als hun auto het begeeft, lijkt ook die kans verkeken. Tot Ed langsrijdt, en stopt, en hun een lift aanbiedt.

Boek 4 : Kiera Cass – De Selectie

Voor 35 meisjes is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig caste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van prins Maxon.
America Singer vindt het echter een nachtmerrie. Ze moet haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten voor een strijd om een kroon die ze niet wil. Ze moet in een paleis wonen dat continu wordt aangevallen door rebellen. Dan ontmoet ze prins Maxon en twijfelt ze aan alles. America realiseert zich dat het leven waar ze altijd van gedroomd had in het niet valt bij de toekomst die ze nooit voor mogelijk had gehouden.

Boek 5 : Sylvia Day – Verslaafd aan jou

Gideon Cross en Eva Tramell dragen beiden een beschadigd verleden met zich mee, maar hun passie en lust zijn even bedwelmend als gevaarlijk…
Hij was oogverblindend, briljant, grillig en opwindend. Ik had me nog nooit tot iets of iemand zo aangetrokken gevoeld. Ik hunkerde naar zijn aanraking alsof ik aan hem verslaafd was, ook al wist ik dat mijn verdediging daar zwakker van werd. Ik was bezoedeld, beschadigd, maar hij wist zonder enige moeite bij mij de juiste snaar te raken.
———————————————————-
Dat zijn de boeken die op mijn lijst staan om te gaan lezen. Ik ben begonnen al met Sylvia Day – Verslaafd aan jou. Wat een leuk boek! Ik heb deze boek gevonden via Sammie. Hier schreef ze een review en ik was nieuwsgierig genoeg om het te kopen. En nu lees ik het! Ik ben ook benieuwd hoe de andere boeken zijn. Binnenkort dus ook een review over deze boeken!!!
Lees jij boeken ? Zo ja welke lees je nu ?
Liefs ,
Joor

9 gedachtes over “Deze boeken wil ik nog lezen!

  1. Lezen is iets heerlijks, momenteel kom ik er niet zo veel aan toe aan het lezen van spannende verhalen maar ben ik veel aan het lezen over gezonde, tevens betaalbare voeding…Ook lees ik erg graag tijdschriften, libelle, margriet en happinezz. Ook zoek ik regelmatig naar leuke boeken in de kringloop, want soms zijn pareltjes in de winkel, nieuw nog best duur en dat vind ik best jammer…
    leuk artikel, Jora en je weet het he?…wie leest verveelt zich echt nooit!

Geef een reactie

