Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers , volgers van me!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe persoonlijke weekoverzicht!!! Deze week heb ik gewerkt , verjaardag gevierd van vriendin ,
naar een vriendin geweest in Emmeloord , met vriendinnen wezen eten , goed nieuws verteld en een nieuwe serie verslaving! Kijk je mee ?
Dinsdag 28 juli heb ik met mijn vriend 2 jaar en dan komt er ook online MIJN NIEUWS wat ik dan met de rest van de wereld mag delen!!!
————————————–

Maandag 20 juli

1 ) Vanmorgen samen met mijn lieve vriend ontbeten voordat we beide naar onze werk gingen
2 ) Kijk hoe schattig lunch trommel wat ik gehad heb van me vriend! Lief hΓ© ?
3 ) Mooie quote van Danny van The Script!!! ❀
4 ) Helemaal verslaafd geraakt aan American Horror Story!!!! Haha heb veel afleveringen gezien!!!

Dinsdag 21 juli

1 ) Vandaag was mijn vrije dag en besloot om in de ochtend mijn beddengoed te wassen en even mijn bed te laten luchten…
2 ) Mijn lievelingsrok en geweldig shirt had ik vandaag aan!!!
3 ) EN NEE Dit is niet mijn nieuws wat ik wil gaan vertellen maar ik kreeg een uitnodiging vandaag van een vriendin die in september gaat trouwen!!
4 ) Met I & M wezen Lunchen in Vleuterweide… Gezellig!!!

Woensdag 22 juli

1 ) Mijn dag begonnen met een heerlijke verse bak koffie!!!
2 ) Na mijn werk heb ik even bij mijn ouders geluncht met een pudding broodje en koffie!!
3 ) In de avond uit eten geweest met S in Den haag.
4 ) Vanavond was het verjaardag feest van S!! Was echt enorm gezellig!!!

Donderdag 23 juli

1 ) Vanmorgen met me brakke en vermoeide kop ( amper 4 uur geslapen ) koffie gezet voor me vriend voordat ik naar me werk ging.
2 ) Begin van de middag was ik bij mijn lieve I in Emmeloord. Was echt enorm gezellig lieverd!!!!
3 ) I was of is deze boek aan het lezen en ik vind hem erg interessant dus even deze titel onthouden!!!
4 ) Ik was echt om acht uur zo bekaf dat ik me bed in dook. Heerlijk lezen en lekker snoezen en uiteindelijk in slaap gevallen…

Vrijdag 24 juli

1 ) Gisteren was ik echt behoorlijk vroeg me bed ingedoken ( rond half negen )Β  en werd dus vandaag om half acht wakker!! Heerlijk 10 ,5 uurtjes geslapen!!!
2 ) Wanneer ik beneden was ( tja ik slaap nu ergens anders voor een paar dagen ) heb ik voor mezelf koffie gemaakt met schuim!! Jammie!!!
3 ) Even boodschappen gedaan bij de Vomarkt hier in de buurt.
4 ) Cadeau voor me vriend ingepakt voor a.s dinsdag!!! Dinsdag hebben we precies 2 jaar!!! Foto’s zie je in het volgende weekoverzicht!!!

————————————————

Dat was mijn weekje !!! Hoe was jullie week ?
Fijn weekend allemaal!!!
Ik blijf gewoon nog de hele zomer door bloggen zonder enig vakantie rooster!!

Liefs ,
Joor

15 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

Geef een reactie

