En daar is weer een plog!

Vandaag is het dus tijd weer voor een plog!!! Ik vond het erg leuk om de hele dag foto’s te maken wat ik allemaal doe en zo .  Dus en ik besloot om zaterdag 25 juli te gaan ploggen speciaal voor jullie!!! Maar wow wat een dag was het. Het waaide / stormde heel erg door Nederland heen. Wij hadden niet zo veel last gehad van het weer gelukkig. We zijn naar de markthal en de grootste H&M geweest. En ik heb een jurk voor de trouwerij van een vriendin gekocht..  ( oh ik zit nog wel in de No BUY Challenge maar ik moest deze kopen !! )

———————————————————————

Deze dag begon om 8 voor negen!! Mijn vriend en ik moesten beide dezelfde tijd opstaan. Ik ging met vriendinnen naar Rotterdam en hij ging een vriend helpen met verhuizen!!!

Heerlijk ontbeten op de bank met een opgenomen aflevering van Heartbreakers op ID kanaal.  ( Een crime zender )  Me vriend ging halverwege weg en was ik dus voorlopig home alone!!!

Wachten bij de bushalte… Het waaide behoorlijk daar… En de bus kwam uiteindelijk 10 minuten later dan dat het gepland stond.. GRRR!!!

In de middag met A & A heerlijk cupcakes gegeten!!! Jammie wat waren ze lekker!!!

Uiteraard ook een bezoekje gebracht bij de Grootste H&M van Europa geloof ik…  Wow wat groot en overzichtelijk!!! En nee ik heb hier niks gekocht… Alhoewel ik wel leuke dingen zag staan….

In de C&A met drie dezelfde shirts ❤ … Haha Vriendin A had een leuke App waar je andere moet uitdagen met foto’s etc. Ik zal binnenkort wel vertellen welke het is…

Haha let niet op mijn roze sokken maar het gaat om de jurk… Ik moest nog een jurkje hebben voor een trouwerij in September en kwam deze tegen bij de Sting!! WOW !!! ik was op slag verliefd !!! Netjes en mooi!!! En dus heb ik deze voor 15 euro meegenomen!!! Koopje dus ook!!! En deze moest ik hebben 😛 .

Uiteraard ook nog een bezoekje gebracht aan de markthal in Rotterdam!! Wow wat was het groot en super mooi!!! Leuke tenten en het rook daar zo heerlijk!!! Ik kom zeker weten weer terug!!!!

In de avond heb ik samen met A deze twee films gezien op Netflix. Soul Surfer vond ik erg mooi en toffe film! Alleen die Sharnado vond ik echt een slechte film….

—————————————–

Dat was weer mijn plog!!! Vinden jullie het leuk om vaker een plog te zien van mij ?

Liefs ,
Joor

12 gedachtes over “En daar is weer een plog!

Geef een reactie

