persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers , volgers van me

Vandaag is er weer een nieuwe persoonlijke overzicht van mij!!! Deze week stond in het teken van ‘Het Grote nieuws ‘. En ik had op 28 juli 2 jaar precies verkering met mijn lieverd , ben met vriendinnen naar kinderboerderij geweest , heb gezellig gegeten met vriendinnen etc…
Oh en willen jullie onderaan even stemmen op mijn poll? Het gaat om een nieuwe naam voor deze persoonlijke weekoverzichten artikelen!

———————————————-

Maandag 27 juli

1 ) Vanaf vandaag tot donderdag pas ik op deze lieve katten !!! Oranje kat heet Garfield ( haha hoe kan het ook anders… ) en de andere heet Mannetje
2 ) Samen met A een dagje naar de Sauna geweest!! Wauw wat was het heerlijk en lekker ontspannen!!!
3 ) In de avond met lieve vriendinnetjes wezen gourmetten thuis!!!ย  Handig zo’n grote plaat!!!
4 ) Groep selfie met mijn lieve vriendinnetjes!!! Was weer een gezellige boel!!!

Dinsdag 28 juli

1 )ย  Vanmorgen heerlijk 2 broodjes uit de oven gegeten als ontbijt! Jammie!!!
2 ) In de middag met gekke A & S naar een speeltuin geweest. Voelde me weer even een kind!
3 ) In de avond wanneer vriendlief thuis kwam hebben we onze cadeautjes gegeven aan elkaar en ik kreeg een lief gedicht en een waardebon om te gaan waterfietsen en 2 Mickey glazen en een boekenbon!!!
4 ) We zijn samen uit eten geweest in de Griek in Delft. Was een top tent en vriendelijke mensen!!!

Woensdag 29 juli

1 ) Vanmorgen even snel ontbeten bij me vriend en daarna in de auto gestapt terug richting Utrecht.
2 ) Ik wilde eigenlijk van plan om vanmiddag te gaan baantjes trekken in het zwembad ( Fletiomare ) maar toen ik op de site kwam las ik dit… Het is gesloten tot 24 augustus! GRRRR Daar gaat mijn idee…
3 ) Toen ben ik maar gaan boodschappen doen en mijn boekenbon gebruikt voor deze 2 geweldige boeken!!! Ik ben benieuwd!!!
4 ) En om even gezond te doen drie heerlijke Smoothies gemaakt en word eindelijk een ander kleurtje!!! YES!!! En ze waren trouwens HEERLIJK!!!

Donderdag 30 juli

1 ) Mijn ontbijt van deze morgen!! Heerlijk koffie , Smoothie en een boterham!! Goed begin van de dag!!
2 ) Na me werk heerlijk rustig boodschappen gedaan in een rustige supermarkt! Heerlijk!!!
3 ) In de avond kwam mijn huisgenoot S eten en zo gingen we ook een film kijken genaamd ‘ Alles is liefde ‘.
4 ) Een selfie van ons!! Wat is het toch een super lieve huisgenoot !! Ik ga der wel missen als ik weg ga!!!

Vrijdag 31 juli

1 ) Heerlijk vers koffie !!! JAMMIE!!!
2 ) Sinds een paar dagen heeft Joorloveswriting ook een pinterest!! Volg je me al ?
3 ) Mijn jurk voor vanavond wat ik klaar heb gelegd!!! * hint misschien een OOTD binnenkort! *
4 ) Even nog aan mijn blog gewerkt vanavond !

—————————————————

Dat was mijn week !!! En hoe was jullie week ?
Fijn weekend en ………………. Willen jullie even stemmen op mijn poll ? Ik wil een nieuwe naam voor mijn persoonlijke weekartikelen hebben!! En heb jullie hulp nodig!!!
Thanks anyways!!! Klik hier om naar de poll te gaan!!!

Volgende week hopelijk kan ik een nieuwe titel onthullen!!!

Liefs ,
Joor

19 gedachtes over “persoonlijke weekoverzicht

Geef een reactie

