OOTD : Tijd weer voor een jurkje!

Vandaag eindelijk weer eens een OUTFIT met een van mijn lievelingsjurkje.  Het was mooi weer en dus tijd om buiten foto’s te maken! Me vriend was weer zo lief om foto’s te maken voor mij. Ook heb ik me even weer opgemaakt!! Hieronder komen de foto’s !




Jurk : C&A
Zwarte panty : H&M
Blauwe hakken : Van Haren
Ketting : Juwelier
Armband + ring : Pandora

En wat vinden jullie van deze outfit ?
Ik heb nu ook besloten om meer te gaan richten op Fashion / outfits etc.  Ik moet nog verder nadenken over hoe en wat. Ik ben nu steeds meer gek geworden op kleding / stylen / outfits etc.  We zullen zien hoe het in de toekomst gaat!!

Liefs ,
Joor

17 gedachtes over “OOTD : Tijd weer voor een jurkje!

Geef een reactie

