No buy challenge 2015 – Update 1

Zoals jullie op mijn vorige blog konden lezen ( klik hier om terug te gaan als je het nog niet gelezen hebt! )  ben ik een hele maand ( vanaf 17 juli tot 17 augustus ) een No buy Challenge aan het doen. Vandaag laat ik jullie weten hoe het gaat!! En of ik wel kon houden aan de regeltjes die ik voor mezelf opstelde ( zie mijn eerste blog over de no buy challenge! ) of dat ik gewoon dingen heb gekocht? 

———————————————————————-

Allereerst heb ik GEEN Make-up gekocht…  Ik ben ook express de kruidvat / etos / big bizar etc vermeden zodat ik zeker weet dat ik niks ga kopen.  En ik heb ook geen cremetjes of douche gel van Treaclemoon gekocht… Ik heb wel wat andere dingen gekocht en deze dingen mocht ik van mezelf kopen en ik had ze nodig ivm feest / of ik wou nog eentje erbij in mijn kleding kast..

Deze 2 boeken wou ik echt super graag hebben!!! Gelukkig kreeg ik van mijn lieve vriend ( dinsdag 28 juli ) een boekenbon en kon ik deze twee kopen ( met een klein beetje geld bij te leggen !!! ) . Ik ben erg benieuwd hoe deze boeken zijn!!!

Haha sorry dat je me voet ziet op deze foto… Maar deze comfy broek wou ik zo graag hebben. Ik had er maar eentje. En wou er nog eentje extra hebben. En dit printje vind ik zo leuk!!! Dus heb 14,95 betaald voor deze leukerd!!! Verder ben ik trots op mezelf dat ik verder geen shirts heb gekocht….

Dit jurkje zag ik hangen bij de STING! En ik was op slag verliefd erop!!! DIT moet mijn jurk zijn voor de trouwerij ( Een van mijn vriendinnen gaat in september trouwen ) van I . Van mezelf mocht ik wel wat geld uitgeven aan een feest jurk. En deze was maar 25 euro!!!  Met mijn zwarte hakjes eronder is het een mooie outfit voor een trouwerij … Toch ?

Als laatste heb ik deze twee Rituals producten gekocht en de tas kreeg ik erbij na een bedrag van 45 euro!! Ik wou mezelf even verwennen aangezien ik verder geen andere dingen heb gekocht.
Ik ben benieuwd of ik hier tegen kan en ze ruiken zo heerlijk!!! Binnenkort zal ik een blog erover schrijven!

————————————————–

Dit was mijn eerste update van de No Buy Challenge 2015.  De volgende update zal op de laatste dag zijn en dat is op 19 augustus ( aangezien 17 augustus op een maandag valt en Maandag is altijd mijn OOTD moment ) . En hebben jullie laatste tijd nog wat gekocht ?

Liefs ,
Joor

18 gedachtes over “No buy challenge 2015 – Update 1

  1. Ik heb hier ook wel eens over nagedacht! Blijft toch wel een goede challenge vind ik altijd. Goed gedaan en geniet van je inkoopjes, haha:) ik heb gisteren eindelijk Stan Smith schoenen in mijn maat gevonden!

  2. Pingback: Het einde van de No Buy Challenge 2015! |

Geef een reactie

