Persoonlijke weekoverzicht : Oftewel Kijkje in het leven van Joor!

Lieve lezers / volgers van me ,

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht wat ik de afgelopen dagen heb meegemaakt! ik heb opgepast , gewerkt , naar de bioscoop geweest , vriendin wezen logeren etc.
Het was een super leuke week!!! En verder ben ik tot een nieuwe naam voor deze persoonlijke weekoverzicht berichten gekomen! En dat is : Kijkje in het leven van Joor !
Thanks voor het stemmen!!!

————————————

Maandag 3 augustus

1 ) Vanmorgen om kwart over zeven alleen ontbeten bij me vriend ( en bijna ook een beetje mijn huis )  z’n huis.
2 ) Even een selfie voordat ik het ‘koude ‘ zwembad inging met mijn oppaskinderen.
3 ) Wow wat een grote zwembad had mijn oppaskindjes! En het water… Haha was ERG KOUD! Maar ik ben erin geweest.
4 ) In de avond bij me vriend onder de douche geweest met nieuwe producten van Rituels ( ik ga hiervan een nieuwe blog maken ).

Dinsdag 4 augustus

1 ) Vanmorgen ging ik met de auto vanuit Den Hoorn naar me werk. Wow het was nog aardig donker en de lichten waren nog aan!!!
2 ) Vandaag ben ik verslaafd geraakt aan dit nummer!! Wow wat een geweldig nummer van haar! Hier is de video clip van haar! Je kan haar vinden uiteraard op Spotify!
3 ) Ook ben ik weer met de trein terug gegaan naar mijn huis. Hier sta ik het geweldige Delft! Haha waar je nooit bereik hebt….
4 ) Mijn kamer heb ik ruim 2 weken niet schoongemaakt en was dus vandaag de hoogste tijd om schoon te maken!!!

Woensdag 5 augustus ( MIJN NICHTJE IS 3 VANDAAG!! )

1 ) Ochtend Selfie voordat ik naar me werk ging! Het was beetje frisjes vanmorgen dus ik had een sjaal om!
2 ) Een quote voor vandaag. Een persoon waarvan ik echt een band mee had is overleden.
3 ) Haha een wesp zat in mijn wijn. En uiteindelijk hebben we een plank erop gedaan en ( heel veel later ! ) was ie dood…
4 ) EINDELIJK voor het eerst in mijn leven een gezicht masker gebruikt samen met I ( die mijn blog heel trouw volgt ) . Deze ‘ honing masker van DR van der hoog ‘ was erg fijn !!! Haha ik kreeg wel jeuk na 10 minuten..

Donderdag 6 augustus

1)  Vanmorgen gezellig ontbeten met I. Was echt enorm gezellig en tof en leuk dat ze hier was bij mij!!
2 ) En I getrakteerd op een lunch in het Maxima park!!!
3 ) mens erger je niet zonder enig drank in de glazen gedaan samen met I M en A. En YES ik heb gewonnen!!
4 ) EN ALWEER er zat een wesp in onze wijnfles…  Hij is er dit keer zelf ingegaan…

Vrijdag 7 augustus

1 ) Jammie elke ochtend heerlijk verse koffie voordat ik ga werken!!!
2 ) Even naar me ouders geweest en weer herenigd met Bo ( hond van mijn ouders ) .  Hij is 3 weken wezen logeren in een dierenasiel in Utrecht.
3 ) Mijn koffertje staat klaar om naar mijn vriend te gaan!!
4 ) Bij mijn vriend thuis twee konijnen aan het koppelen in de badkamer.  Het gaat nog aardig goed…

———————————————————–

Zo dat was mijn week!!! En thanks allemaal voor het stemmen!
Hoe was jullie week ?
Fijn weekend!!!

Liefs ,
Joor

22 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht : Oftewel Kijkje in het leven van Joor!

  1. Top week! Aangezien ik een hoop heb gemist ga ik het gewoon even vragen, hoe staat het met je buren? Gaat dat inmiddels al wat beter en geven ze minder overlast?! 🙂 Wel fijn dat je het huis van je vriend ook wel een beetje als jouw huisje bevat, dat mag natuurlijk ook wel als je samen bent! 🙂

    Sorry voor mijn afwezigheid, ik ga mijn best doen om weer goed bij te houden, helaas loopt het gewoon allemaal niet zo lekker met mij maar lees nog steeds graag je blogs! 😀

    • Hey meid ,

      Met mijn buren gaat het goed. Gelukkig hoor ik niks meer en zijn ze verstandig om het geluid zachter te zetten na 10 uur… Het gaat stuk beter daar!! Haha ik zit meer bij me vriend dan in mijn eigen huis … 😛 prima joh meid!! Doe rustig aan!!! Je bent ook op vakantie geweest etc… ik vind het al tof dat je leest! En reactie is altijd leuk!!!

      ik vind je blog ook echt super leuk! haha ik probeer alles te lezen… 🙂 Hoe gaat het met jou ?

      • goed om te lezen dat je buren zich hebben aangepast! Met mij gaat het niet helemaal lekker.. Ben heel blij als ik dinsdag in het ziekenhuis te horen kan krijgen wat de volgende stappen gaan worden om me weer beter te laten voelen! Word er een beetje gek van om me de heletijd zo moe te voelen, buikpijn en misselijkheid te hebben. Word tijd dat er actie genomen gaat worden!! 🙂

Geef een reactie

