OOTD : Het rode rokje!

Lieve lezers , volgers en mede bloggers !!!

Vandaag weer een rokje bij mijn OOTD!  Ik ben dol op rokjes en deze rode ben ik helemaal verliefd op!!! Ik vind hem zo leuk!!!  Ik kan hem makkelijk combineren met andere tops.
Foto’s zijn wederom weer gemaakt door mijn lieve vriend.   Ben blij dat hij mijn foto’s maakt. En ik ben niet echt een ideale model voor op foto’s hoor! Haha
Hieronder zijn de andere foto’s !!!



Zwart hoedje : Malgrat de mar ( Spanje ! )
Zwart top : C&A
Rode rokje : forever 21
Zwarte schoenen : Van Haren

En wat  vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

21 gedachtes over “OOTD : Het rode rokje!

  1. ik geniet er elke keer van dat je zo heerlijk jezelf bent op de fotos van je outfits…….echt top, deze lekkere outfit , maar ook hoe heerlijk je altijd jezelf bent….dat is ook top!

Geef een reactie

