Het einde van de No Buy Challenge 2015!

Jaja !!! Voor mij is de No Buy Challenge sinds afgelopen maandag afgelopen! Ik heb een maand weinig uitgegeven , bewust geen winkels ingelopen waar de afleiding te groot was etc.  En ben je benieuwd of ik nog wat gekocht heb ?  Ik wou in ieder geval Madeleine bedanken voor je geweldige idee om de No Buy Challenge op te starten!!! Thanks meid !!!!

Positieve dingen aan deze No buy Challenge

  1. Ben bewuster geworden wat ik echt wil en moet kopen en wat ik eigenlijk niet nodig heb.
  2. Ik maak een lijstje met de dingen die ik moet halen en haal alleen de dingen die op het lijstje staan
  3. Ik hou nu meer geld over dan andere maanden
  4. Ik  spaar nu ook kleingeld in een geld pot en daar kom ik dus nooit aan
  5. In deze maand heb ik geen kleding gekocht wat ik eigenlijk niet nodig heb

bron : pinterest

En dan vraag je natuurlijk nog af… Wat ik wel gekocht heb deze maand. Nou ik heb bar weinig gekocht. Alhoewel … ik weer een nieuw boek heb gehaald ( ik moest een pleister halen bij de Etos en kwam terug met pleisters en een boek! ) . Verder heb ik niet echt dingen gekocht.  Toch wel goed van mezelf om geen andere extra dingen te kopen !!!  Je kan in mijn update lezen wat ik gekocht heb in de eerste paar weken.

Dit is het enige wat ik in de laatste weken heb gekocht na mijn eerste update! Ik wou heel graag deel 3 ook hebben. Ben erg benieuwd!! Dankzij Sammie ben ik verslaafd aan deze boeken!!! Binnenkort ook maar deel 4 kopen! Haha .

Deze challenge heeft me heel erg geholpen om minder uit te geven en meer te kijken van wat ik nou echt nodig heb en wat nou echt niet. De komende tijden zal ik zeker op letten en aangezien de komende tijd ( vakantie en verhuizen! ) best druk word heb ik ook weinig tijd om te gaan shoppen.

En lukt het jullie om echt dingen te kopen die je nodig moet hebben ?

Liefs ,
Joor

14 gedachtes over “Het einde van de No Buy Challenge 2015!

  1. wat goed van je dat je het zo goed hebt volgehouden, en wat heerlijk dat je zo veel resultaat heb behaald en wat bewuster bent geworden van je uitgave patroon…Zelf koop ik af en toe wat luxere dingetjes voor mijzelf..( eigenlijk moet ik nog steeds gewoon wennen aan luxere dingen voor mijzelf kopen, zo zie je maar elk huisje, zijn eigen eigennaardigheden haha!) je mag erg trots op jezelf zijn…

  2. Wat ontzettend goed en knap dat je het hebt volgehouden! Ik stel me steeds voor om het te doen maar het mislukt vaak naar een paar dagen al:( Maar deze maand moet ik bezuinigen omdat ik afgelopen maand weer veel te veel heb gekocht!

  3. You go girl. Graag gedaan en je hebt het zelf gedaan 😉 ik ben ook veel bewuster en selectiever geworden in het kopen van spullen. Goed nadenken van heb jk het evht nodig? 😉 nou meid!!! Goed gedaan 🙂

Geef een reactie

