Plog : Werken , nieuw konijntje & een emotionele email !

Lieve volgers van me ,

Vandaag heb ik weer een plog voor jullie.  Ik heb afgelopen woensdag foto’s gemaakt van mijn dag. Ik dacht het was misschien ook leuk om te zien hoe doordeweeks mijn dag eruit ziet!!! Woensdag heb ik ook de knoop doorgehakt met twee ‘ vriendinnen ‘ , hebben mijn vriend en ik een nieuw schattige konijntje erbij en ben ik een nachtje bij mijn vriend wezen slapen.

————————————————————–

Mijn werk dag begint om half zes. Heerlijk even een bak koffie ( mok is van The Wizz de musical! ) en twee boterhammen met kipfilet eten! Als ik moet werken en ik ben bij mijn vriend eten we altijd doordeweeks samen in de ochtend!! Super gezellig en romantisch!!!

Om zes uur de auto van me vriend ingesprongen en op weg naar me werk! Ik rij ongeveer 40 minuten vanuit Den Hoorn ( Dichtbij Delft ) naar Utrecht.  Het was nog wel erg donker..  Als ik de auto nodig heb voor me werk gaat mijn vriend meestal fietsen naar zijn werk. Zijn werk ligt een half uurtje fietsen van z’n huis vandaan.

Aankomst op me werk ( rond tien over half zeven ) . Beetje wazige foto zie ik nu! Oops!! Ben er klaar voor om even vier uurtjes te gaan werken!!! Zoals jullie weten werk ik in de zorg…

Na vier uurtjes gewerkt te hebben kon ik weer naar huis. Even mijn spulletjes uit het kluisje halen en op weg naar Den Hoorn!!

Even bij mijn eigen stekkie mijn schone was gedropt en opgeruimd. Ik voel me steeds meer thuis hier en ik zit ook daarom vaak bij mijn vriend in Den Hoorn omdat ik daar tot rust kom en ik voel m daar meer thuis..

Toen ik bij mijn vriend thuis was heb ik een heerlijke salade voor de lunch gemaakt. Ik eet tegenwoordig in de middag altijd een salade en het vult ook heel erg goed!!

Ten eerste heb ik vandaag een mail geschreven naar 2 ‘ vriendinnen ‘ waar ik het laatste tijd heel erg moeilijk mee heb en hun eerlijk in een mailtje gezet hoe ik me voel. En dat wanneer ik verhuisd ben aan hun de keus laat om contact met mij te blijven houden ja of nee. Deze twee meiden hebben me niet geholpen in slechte periodes en stonden niet voor me klaar.  Tweede foto is onze nieuwe konijn!!! We hadden er al een en nu hebben sinds een week ( of iets langer ) een tweede konijn. Ze zitten nu samen met z’n tweeën in het buitenhok! En wat is het nieuwe konijn lief!!! Zij heet trouwens Pluisje!!!

In de avond heb ik voor mij en mijn vriend lasagne gemaakt alleen het is niet zo goed gelukt!! Oops!  Beetje jammer maar de volgende keer beter!! Was trouwens overigens wel lekker !!!

In de avond hebben we om 21.10 Hotel Di-rect gezien op Nederland 3.  Ik vond het wel grappig en leuk om te zien wat ze daar allemaal doen. Deze aflevering zaten The Dirty Daddies erbij…

Daarna nam ik heerlijk een kop warme melk ( dit doe ik altijd voor het slapen gaan! ) . Haha door warme melk heb ik altijd van die rare vage dromen maar ik slaap tenminste wel heerlijk door!!

Toen was het tijd om naar bed te gaan. Ik was echt dood moe en sliep al vrij snel ( Via mijn Fitbit app kon ik zien dat ik maar 7 minuten nodig had om in slaap te komen!!! ) .

———————————————————————

Zo dat was mijn plog hoe eigenlijk een doordeweekse dag van mij eruit ziet.  Hoe ziet jou doordeweekse dag eruit ?

Liefs ,
Joor

18 gedachtes over “Plog : Werken , nieuw konijntje & een emotionele email !

  1. wat een droppie om te zien is de kleine ….Pluisje, echt schattig…tja ik denk dat het wel goed is dat je opgeschreven hebt hoe je je voelt aan je “vriendinnen” dat lucht op, ….en het ligt nu bij hun wat zij er mee gaan doen…

  2. Aawh wat een leuke dag! En wat een poeppig konijntje!! Ik vind het knap van je dat je ze een mail hebt gestuurd! Ik hoop dat het positief uitpakt. En las ik het nou goed ga je verhuizen? 🙂 ga je samen wonen met je vriend?!

Geef een reactie

