OOTD : Mumford & sons!

Vandaag een chille outfit wat ik graag draag en ik ben gek op mijn band shirt van ‘Mumford and Sons ‘.  Ik dacht ik maak er een outfit van!! Met mijn toffe zwarte hoedje uit Spanje en mijn 8 euro schoenen van de primark is mijn outfit compleet!!!  Deze Mumford & sons shirt heb ik op Rockwerchter gekocht en ik ben er nog steeds heel erg blij mee!!! De foto’s zijn wederom weer genomen door mijn vriend!



Mumford & sons shirt : Rockwerchter
Zwarte hoedje : Spanje
Chill / katoen broek : C&A
Zwarte schoenen : Primark

Hebben jullie een band of een shirt van een artiest in de kast hangen ?

Liefs ,
Joor

27 gedachtes over “OOTD : Mumford & sons!

  1. hihi, nee, ik heb geen t shirt van een band in de kast hangen, maar wel een Tijgertje ( je weet wel die rooie van Winnie de pooh) rugzak en die draag ik al jaren met regelmaat….

Geef een reactie

