De 25 levensvragen tag!

Vandaag zoals je mijn titel kan lezen een tag! Ik heb al een tijdje geen tag meer ingevuld en dus ik dacht vandaag hé laat ik eens een tag invullen!!!  Deze tag kwam ik tegen op de blog van Hilly ( Klik hier om haar antwoorden te lezen! ) . Ik vond hem erg leuk en besloot om hem te gaan overnemen!  Hieronder persoonlijke levensvragen over mij!!! Ben je benieuwd ? Scroll dan naar beneden!!!

————————————————————-

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Screenshot_2015-08-11-17-07-19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mijn achtergrond is een aantal maanden ( sinds juni ) hetzelfde. Namelijk een foto van Danny  ( zanger The Script ) op Rockwerchter. Ik vond The Script zo geweldig toen op Rockwerchter!!! En WAUW!! Nog steeds kijk ik filmpjes terug op YouTube van hun optreden in België. Ik kan ook niet eens geloven dat hij  ( Danny ) voorbij kwam rennen 2 x bij mij…  WAUW!

Je loopt de kroeg in, wat bestel je?

Haha ik denk dat ik een wit wijntje bestel. Of misschien wel een cola.  Ligt eraan mijn bui.  Ik probeer de laatste tijd meer gezonder te zijn en minder alcohol te drinken.  Ik ben wel trouwens dol op bezoekjes bij de kroeg.  Ik zit vaak in kroegen dan dat ik naar een discotheek ga . Ik doe het trouwens ook niet wekelijks.

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak? 

Welk woord ? haha is beetje lastig. Moet ik nog even over nadenken… Ik denk dat ik vaak genoeg zeg : YESS!!  of uiteraard..  Verder kan ik niet zo goed bedenken welke woord ik te vaak gebruik….

Wat is je favoriete film? 

Dit is echt een te lastige vraag !!! Want ik hou van films kijken!!! Van Twilight tot aan serieuze films ben ik gek op! Ook waargebeurde films vind ik ook erg leuk om te kijken!!! Maar als ik echt moet gaan kiezen dan ga ik toch voor de film ‘ PS I love you ‘ . Ik vind dit echt een enorme leuke film! Wel zielig !! ik heb het boek ook al gelezen. Boek vond ik al fantastisch laat staan de film….  En Gerard Butler speelt in deze film zo geweldig leuk!!! Zijn accent vind ik ook echt super!!!

Wat is je guilty pleasure op het gebied van tv?

Ik kijk echt heel weinig tv. Maar ik vind sommige programma’s wel leuk om te kijken zoals : Hotter Than my Daughter ,  Zon zuipen Ziekenhuis , Geordie Shore , Say Yes to the Dress , Southpark , Family Guy , Adam zoekt Eva ( haha ik lach me dubbel om de mensen die meedoen… ) , CSI en Criminal Minds .

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt? 

Mumford & Sons – The Cave

Naar wie was je laatste appje? 

Naar mijn vriend !!! Ik vroeg hoe z’n dag was geweest en ik moest nog wat dingetjes vragen aan hem over onze vakantie.

Wat was je eerste mailadres? 

Haha dat was crazyjoor@Hotmail.com  …. Haha geen idee waarom ik die had.. Maar goed

Waaraan kan je je enorm ergeren? 

Aan wat Hilly ook zei kauwende mensen op kauwgom… En mensen die haantje de voorste in de trein springen en niet wachten totdat andere mensen uit de trein zijn gestapt.  Mensen die geen rekening houden met een ander kan ik ook verschrikkelijk aan ergen. Ook mensen die alleen maar over zich zelf praten en niks aan jou vragen kan ik ook erg aan irriteren.  En nog meer irritatie lijstje kan je hier lezen!

Wat is je meest awkward moment ever?  

Haha ik heb er eentje die ik nog heel goed kan herinneren.  ik denk dat het ongeveer 8 jaar geleden is. Ik liep toen nog stage op mijn werk. We hadden een vergadering en ik zat er ook bij.  Ik liet wat vallen en wou het oprapen toen ik opeens naar boven wilde gaan en me hoofd keihard stootte tegen de tafel. Iedereen meteen kijken naar me en ‘ oh gaat het ‘.  aan me. Ik schaamde me erg omdat iedereen naar me zat te kijken. Daarom ben ik nog steeds erg zenuwachtig en bang voor vergaderingen.  Ik ben bang om weer zoiets mee te maken.

Wat is je favoriete dag van het jaar?

Mijn favoriete dag van het jaar ? Dat is wel een lastige. Maar ik ga toch voor Oudjaar dag. Gewoon omdat het gezellig is en heerlijk onder de leuke mensen en gezellig leuke dingen doen of tv kijken of spelletjes spelen etc. Ik kijk er enorm naar uit dit jaar ook omdat ik dan een maand samen woon met mijn lieverd!!!

Wat is je favoriete emoji? 

Ik ga voor het poppetje met de zonnebril! Ik vind hem wel erg cool en ik gebruik hem redelijk vaak!

Katten of honden? 

Ik ben dol op honden!!! Katten zijn ook wel leuk hoor !! Maar ik ben echt dol op honden en vooral Rottweilers , Golden Retriever , Labradors & Labradoodles ❤ . Ooit zelf wil ik later een hond. Maar we zullen zien hoe de toekomst gaat worden!!!

Utrecht of Amsterdam? 

Dan zeg ik toch UTRECHT! Aangezien ik hier 26 jaar woon ( provincie Utrecht ) en vind het een onwijs gezellige stad!! Leuke grachtjes , leuke dingen om te doen en uiteraard onze DOM!

Koffie of thee?

Ik kan niet kiezen aangezien ik koffie en thee drink.  Dus ik kies beide!! Haha . Ik drink in de ochtend koffie en de rest van de dag Thee. En vooral in de avond is het heerlijk met een kop thee op schoot en heerlijk een boek lezen of tv kijken.

Serie of film? 

Ik ga toch voor de serie!! ik ben dol op series! Vooral Pretty Little liars , American horror story , The Vampire Diaries , Once upon a time etc. Laatste serie moet ik echt nog veel van terug kijken!!!

Engeland of Amerika? 

Engeland ben ik al 4 keer geweest.  Dus ik zeg dan maar Amerika omdat ik en me vriend graag op vakantie willen naar Amerika. Het lijkt me zo geweldig om daar te zijn!! En ik wil zoiezo 2 vrienden die daar wonen eindelijk een keer ontmoeten!!

Vlees of vis? 

Haha beide! ik vind het beide erg lekker!!! Ik probeer vaak af te wisselen qua vlees en vis.

Drank of drugs?

Ik doe niet aan drugs. Dus ik kies voor drank. Ik drink niet zoveel meer de laatste tijd aangezien ik op mijn gewicht wil letten. Ik drink wel gewoon water / thee en fris drank.

Spice Girls of Backstreet Boys? 

BACKSTREET BOYS!!!  ze waren echt zo leuk !!! En nu nog steeds hoor!!! Ik luister ze wel op Spotify. Mijn zus was trouwens vroeger een hele grote fan van ze want haar kamer was vol met posters van deze jongens! Spice girls was ik ook wel fan maar niet zo erg als de backstreet boys!

Sesamstraat of Villa Achterwerk? 

Sesamstraat!! Haha ik was wel vroeger bang van Graaf Dracula ( kennen jullie hem ? ) Zie foto hieronder!! Sesamstraat was vroeger een hit in onze huis. We keken elke avond.

Bert of Ernie? 

Beide! Haha ik vind ze beide cool!!! We hebben zelfs nog cassette bandjes van ze. Dat luisterde we als we op vakantie gingen.

Buurman of Buurman? 

BUURMAN!! Haha mijn vriend heeft alle dvds van deze prachtige tv show! Ik lach me dubbel om deze twee!!

Meest random feitje over jezelf? 

Ik hou van orde en ik ben altijd netjes. Ik zorg dat alles af gewassen is en dat mijn ontbijt en koffie klaar staat voor de volgende ochtend zodat ik nog wat langer in mijn bed kan blijven liggen! Haha .

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd? 

Zoals de quote hierboven staat… Dat ik gewoon mezelf moet en kunnen zijn!! Dat word sterker en sterker.  Klinkt misschien gek maar sinds het optreden van The Script op Rockwerchter heb ik anders gekeken naar het leven. Dankzij hun geweldige muziek hielp het me om weer alles op de rails te zetten. En mensen die het niet waard om met mij wat te gaan doen lekker laten gaan. Ook mensen die geen moeite doen om contact te onderhouden met mij die laat ik ook lekker varen op de zee ( haha ) .  Ik ben enorm veranderd en leer nog elke dag bij.

————————————————-

Zo dat was mijn antwoorden van deze leuke tag!!! En heb jij deze tag al eens een keer ingevuld ? Zo nee ? Dan nomineer ik jou om deze vragen in te vullen!!
Welke tag vind jij leuk om in te vullen ?

Liefs ,
Joor

19 gedachtes over “De 25 levensvragen tag!

Geef een reactie

