OOTD : I love skirts!

Vandaag een outfit of the day uit de mooie stad Delft! Mijn vriend en ik waren een paar uurtjes in Delft en ik besloot toen spontaan een paar foto’s te laten maken voor mijn ‘OOTD ‘.  Delft heeft hele mooie grachten en ik vind sommige voordeuren van huizen erg mooi! Haha ik wou zelf ook nog een foto maken bij een voordeur totdat een huisbewoner van het huis van rechts kwam. OOPS! Dan maar een andere deur!! Het was een mooie heerlijke zomerse dag en we hadden genoten van het mooie weer. En heerlijk een ijsje genomen bij ‘ De Lelie ‘.  Hieronder dus de foto’s !!!



Roze top : Primark
Gekleurde rok : Tweedehands winkel in Antwerpen
Slippers : Onbekend

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

21 gedachtes over “OOTD : I love skirts!

Geef een reactie

