Beauty : Rituals Yogi Flow & Honey Touch

Ik schrijf / typ eigenlijk weinig of geen berichten over bepaalde beauty producten. Dit komt merendeels doordat ik eczeem heb en ik weet niet of elke beauty product voor mijn huid geschikt is. Daarom heb ik begin Augustus  in de stad toch 2 Rituals producten gekocht om te kijken of het wel geschikt is voor mijn huid.  Deze twee producten ( Yogi Flow douche gel & Honey Touch Body cream ) heeft een bewoner op mijn werk ook en ik ben sinds ik heb ontdekt dat zij hem heeft erg fan van geworden. Ik wilde het zelf uitproberen om te kijken of ik er tegen kan. Dus zo gezegd zo gedaan heb ik deze twee gekocht. Ik heb deze 2 producten een paar weken getest… Ben je benieuwd of ik er tegen kan en of ik er blij mee ben?

Yogi Flow  douche shower gel

Deze Yogi Flow Douche Shower Gel is makkelijk te gebruiken. Het heeft een makkelijke pompje voor onder de douche.  Je moet alleen niet te veel op je hand doen want het schuimt erg!!!  Verder vind ik het wel erg lekkere douche gel! Het ruikt heerlijk fris ( ik kan niet zo goed vertellen waar het precies naar ruikt ) . Ik ben in ieder geval heel erg blij mee!!!

Honey Touch body Cream

Deze Honey Touch Body Cream ruikt heerlijk naar honing!!! En er zit wat ik meteen zag best wel wat in ! Het smeert makkelijk uit en ik voel meteen het intrekken in mijn lichaam. Ik wacht even een paar minuten met omkleden want anders plakt mijn kleding aan mijn huid! Haha . Om eerlijk te zijn ik gebruik voorheen nooit body cream of body butter of bodylotion ivm mijn huid!! Ik smeer meestal na het douchen in met een vettige zalf van de dokter ( ik heb eczeem en de dokter heeft aangeraden om en weinig te douchen en elke dag te smeren met een vettige zalf! ) . Maar deze body cream werkt prima bij mij!! Ruikt lekker en werkt goed op me huid!!!

Eindresultaat & ben ik er blij mee ?

Ik ben echt enorm verrast dat ik ( mijn huid ) er tegen kan deze producten van Rituals! Ik heb de afgelopen weken uitgebreid getest en het werkt prima!!! En ik ben heel enthousiast over deze  ‘ rode lijn ‘ van Rituals. Het ruikt heerlijk en mijn huid voelt heerlijk zacht aan.  Ben blij dat ik deze heb gekocht!!!!
Voortaan duik ik de badkamer in met deze 2 producten!!! En de rituals tas kreeg ik bij mijn producten!!! Geweldige tas hé ?  Heel handig om voor naar het strand te gaan of zo!!!

De Douche schuim Yogi Flow is 8 euro  en Honey Touch body cream is 15,50 bij de Rituals winkel of op hun webshop!  .
En nou is mijn vraag : Hebben jullie producten van Rituals ? En wat zijn jullie favorieten ?

Liefs ,
Joor

16 gedachtes over “Beauty : Rituals Yogi Flow & Honey Touch

  1. Ik ben echt verliefd op de geur van de Honey Touch Body Cream! Ik heb ‘m nog niet gekocht, mag pas weer als de rest van mijn spulletjes op zijn, maar hij staat hoog op mijn verlanglijstje. Leuk om te lezen dat jij ‘m ook zo lekker vind en super dat je huid er goed op reageert.

  2. wat heerlijk dat je huid dit kan verdragen…zelf heb ik nog geen rituals producten…eczeem is zo een vervelend probleem, tenslotte is het niet fijn als je huid niet fijn aanvoelt, weet ik uit ervaring en dan juist is het zo heerlijk dat je hier wel tegen kunt….

Geef een reactie

