Ode aan mijn lieve vriendinnetje Ilse!

Vandaag even een speciale blog omdat mijn lieve vriendinnetje Ilse in het huwelijk gaat stappen met haar grote liefde Jacob! En bij deze wil ik  vandaag een blog aan haar toe wijden! Wij kennen elkaar al denk 3 jaar of misschien korter en ik ben erg blij dat ze eindelijk haar mannetje heeft gevonden!! Hier dus een interview wat wij samen hebben ingevuld!!! Ilse antwoord voor mij en ik voor haar!!! uiteraard ben ik ook vandaag de hele dag aanwezig op hun trouwerij!

—————————————————————

1.Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Ilse : Via A en M heb ik haar leren kennen. Was toevallig bij A thuis toen ik Joor voor het eerst zag!
Joor : Jup klopt! Haha ik kan me niet echt herinneren die dag maar ben wel blij dat ik je heb leren kennen!

2. Wat is jullie favoriete herinnering?
Ilse : Dat was in Duitsland toen we 2 dagen naar Achen en naar Phantasialand gingen. Gezellige meidenweekend en we hebben veel gelachen en lol gemaakt.
Joor : Mijn favoriete herinnering was Dance event. We gingen toen helemaal los.

3. Omschrijf elkaar in 1 woord
Ilse : Altijd voor me klaarstaat
Joor : Doorzetter

4. Wat is elkaars favoriete make-up merk?
Ilse : van nagellak Essence , en van makeup W7
Joor : Maxfactor ( haha deze wist ik niet en Ilse had het maar verteld!! )

5. Wat is iets dat je irriteerde aan de andere persoon?
Ilse : Als we aan elkaar irriteren zeggen we het gewoon tegen elkaar!
Joor : Ik heb niet irritaties aan Ilse !

6. Hebben jullie ooit dezelfde jongen leuk gevonden?
Ilse : Nee!!
Joor : Nee!!! Haha gelukkig niet!

7. Als jullie elkaar ergens in de wereld mee zouden kunnen nemen waar zou dat dan zijn?
Ilse : Bora Bora dat is het mooiste eiland van de wereld en kunnen we samen chillen en cocktails drinken op het strand.
Joor : Ik zeg naar Amerika! Heerlijk goedkoop shoppen met ILSE!

8. Wie is er s’ochtends langer bezig met make-up opdoen.
Ilse : Allebei niet zo lang maar we zijn geen makeup poppetjes.
Joor : Ilse iets langer dan mij …

9. Favoriet seizoen?
Ilse : De lente
Joor : De zomer!

10. Favoriet liedje?
Ilse : Liedjes van The Doots!! En hun optredens!!!
Joor : Sommige nummers van Nick & Simon en christelijke nummers.

11. Hakken of ballerina’s?
Ilse : Ballerina’s
Joor : Hakken Haha deze is makkelijk te antwoorden

12. Broeken of jurkjes
Ilse : Jurkjes
Joor : Jurkjes voor jou ook!

13. Favoriet dier?
Ilse : Paard , bo en Blacky & pluisjes
Joor : Ik denk paarden

14. Comedy, horror of een meidenfilm?
Ilse : Horror alleen met mij samen een meidenfilm.
Joor : Comedy en meidenfilm!

15. Blackberry of iPhone
Ilse : Iphone
Joor : Iphone !!

16. Eet de ander iets heel raar?
Ilse : Ze drinkt meestal eiwit poeder in haar smoothie.
Joor : Je eet vrijwel normaal. Je drinkt veel koffie

17. Hebben jullie iets wat jullie allebei hebben?
Ilse : Een Man en zelfde jurkje…
Joor : Een vent en samenwonen

18. Wat is de favoriete tv show van de ander?
Ilse : Pretty little liars
Joor : Down town Abbey

Ik vond het echt super leuk om samen met Ilse deze vragen te beantwoorden! Ze is echt mijn gekke vriendinnetje en ik ben heel blij dat ze vandaag getrouwd is!!! Zij is een van de weinige die me begrijpt en is echt goud waard!!!

Hebben jullie ook zo’n vriendin die goud waard is ?

Liefs ,
Joor

18 gedachtes over “Ode aan mijn lieve vriendinnetje Ilse!

Geef een reactie

