Music of the Month!

Zoals jullie weten ben ik echt helemaal dol van muziek en luister ik elke dag muziek.  Ik leer en ontdek via blogs , Spotify en andere social media nieuwe muziek en artiesten kennen. En uiteraard deel ik met jullie weer nieuwe of wat oudere muziek met jullie!!! Ben je benieuwd? Scroll dan naar beneden!! Ben je benieuwd naar mijn eerste editie van ‘music of the month’? Klik hier om ernaar toe te gaan!!!

——————————————-

Lights – Up we go

Ik vond dit op Spotify en was meteen blij er van!! Lekker vrolijk!!!  Al bestaat deze nummer al een jaar!!! Heerlijk fris nummer!!!

5 seconds of summer – She’s kinda hot

Ik ben wel een redelijke fan van 5 seconds of summer en dit nummer vond ik begin wel even wennen. Maar hoe langer ik er naar luisterde vond ik het steeds leuker!!! En nu draai ik het elke dag ❤ .

Icona Pop – We Got the World

Wauw wat een lekker nummer!!!  Heerlijk vrolijk nummer!!! ‘We got the world!! ‘ !!!  Haha soms dans ik in mijn kamer op dit nummer ( wel met de gordijnen dicht haha ) . 

Teske de schepper ft. David Choi – King for a day

Wauw wat een geweldig nummer is dit van Teske!!! Heerlijk vrolijk !!!!

—————————————

Wat is jou favoriete nummer van dit moment ?

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “Music of the Month!

Geef een reactie

