Het is weer tijd voor : Boektober!

Ja ja mensen het is weer tijd voor een challenge namelijk : BoektoberBoektober is een boeken challenge.  Hij begint op 1 oktober en eindigt op 1 november!

 
Wat is nou Boektober ? Nou eigenlijk is het heel simpel. Deze challenge is in Oktober en duurt de hele maand. Je kiest zelf het aantal X boeken wat je wilt lezen in deze maand. Voordeel is je mag zelf kiezen welke boeken etc. Dat is ook erg fijn toch ? Kijk voor meer informatie op deze Facebook evenement. Ik ben dol op lezen en ik vind dit echt een geweldige challenge!!

Sinds dit jaar ben ik helemaal gek geworden van boeken lezen. Het liefst wil ik een echt boek in mijn handen houden of soms lees ik wat op mijn E Reader. Heb door het bloggen en lezen van andere blogs ook weer nieuwe boeken ontdekt!! Daarom heb ik voor mezelf in deze ‘ challenge ‘ maand een aantal boeken voor mezelf opgeschreven welke ik graag nog wilt lezen. Hieronder dus mijn boeken lijstje !!!

  1. De fotograaf van AuschwitzLuca Crippa & Maurizio Onnis 
  2. Verbonden met jou – Sylvia Hay
  3. Begeert door Jou – Sylvia Hay
  4. Elite – Kiera Cass
  5. De one – Kiera Cass
  6. O,o olivia  – Gillan King

Doen jullie mee met deze challenge ? Zo ja welke boeken staan op jou lijst om te lezen deze maand ?

Liefs ,
Joor

13 gedachtes over “Het is weer tijd voor : Boektober!

  1. Haha ik zou dat echt niet halen om zoveel boeken in een maand te lezen. Ik denk dat ik er ongeveer 1 per maand lees. De titels die jij op je lijstje hebt staan ken ik allemaal niet. Ik ben benieuwd naar de reviews ervan als je ze gelezen hebt!

  2. Pingback: De babbel blog #2 |

  3. Pingback: Boektober : Heb ik mijn doel gehaald ? |

Geef een reactie

