Kijkje in het leven van Joor #6

Lieve lezers , volgers , mede bloggers !!

Vandaag weer een overzicht van wat ik allemaal gedaan heb! Deze week was best wel druk. Bezoekje gebracht aan Delft , gesport , verplichte curcus op werk , Een fotoshoot , gesprek en nog wat andere dingen.ย  Kijk en lees je mee ?

———————————————————

Maandag 28 september

1 ) Ik begon deze dag met een mooie quote van het geluk in het blik. Deze week wil ik elke dag beginnen met een kaart trekken.
2 ) Mijn To do List van vandaag! Best wel lange lijst hรฉ ?
3 )ย  Het was heerlijk weer en heb voor het eerst op mijn eigen fiets een rondje gereden door Delft!
4 ) Ik kwam in de middag achter dat seizoen vier van Once Upon A Time op netflix staat!! Kijken Kijken kijken!!!

Dinsdag 29 september

1 ) Vanmorgen werd ik wakker met deze Quote!! Even wennen om elke ochtend een kaartje te trekken en na te denken over deze quote / spreuk!
2 ) Vandaag is het #DressRedday en daarbij vragen ze aandacht voor hart/vaatziekten bij vrouwen. En toevallig had ik mijn rode essie lakje op! Dus ik had toch vandaag iets van rood aan..
3 ) Ik had begin van de middag een verplichte cursus op me werk over kwetsbare ouderen… Best wel intressant maar ik was zelf wel beetje zenuwachtig!!
4 ) S’avonds at ik gezellig bij mijn ouders!! Haha en deze keer Petra vond ik het eten wel lekker! ๐Ÿ™‚

Woensdag 30 september

1 ) Deze quote kwam eigenlijk heel mooi van pas voor vandaag!!!
2 ) Begin van de middag samen met A heerlijk weer naar de Basic Fit in Den Haag geweest!!!
3 ) Om 18.00 uur had ik een geheime date met mijn zus. Tot dat we bij de winkel kwamen heb ik het nog geheim kunnen bewaren. We hebben uiteindelijk een foto shoot gehad met z’n 2en. Dit was nog een cadeau voor haar verjaardag! Aanstaande woensdag krijgen we de foto’s !!!
4 ) Na de fotoshoot zijn we naar een heerlijk tapas restaurant in Utrecht (El mundo ) geweest en daar heerlijk gegeten!!!

Donderdag 1 oktober

1 ) Ik sliep de vorige avond bij mijn ouders en wanneer ik op stond en beneden kwam begroette ik mijn lieve vriendje Bo. Sorry voor het donkere foto!!
2 ) Na mijn werk heb ik bij mijn moeder geluncht. Heerlijk een boterham met een gebakken ei!!!
3 ) Quote weer voor vandaag!!
4 ) In de avond was ik erg moe en dronk heerlijk kop thee in deze geweldige Disney Mok!!

Vrijdag 2 oktober

1 ) Vanmorgen weer eens met de auto vanuit Den Hoorn richting me werk gereden.
2 ) De quote voor vandaag!! En zelf ben ik er helemaal mee eens.
3 ) Wanneer ik terug kwam van het werken en spullen vanuit mijn oude plek meegenomen te hebben , nam ik tijd voor een lunch!
4 ) Daarna het grootste gedeelte van het huis schoongemaakt.

————————————————————-

Dat was weer mijn week!!! Ik begin al aardig te wennen aan het samenwonen met mijn vriend. Officieel wonen we pas vanaf 1 november samen.
En Hoe was jullie week ?

Fijn weekend!!

Liefs ,
Joor

11 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #6

  1. Oehh ik ben heel benieuwd naar de foto’s! Of gaan deze niet online komen? Oehh en de datum van samenwonen komt ook steedsdichterbij!! Super spannend! Altijd een leuke en mooie stap om te zetten! ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

