Kijkje in het leven van Joor #7

Lieve bloggers , volgers etc

Vandaag weer een nieuwe week met nieuwe foto’s !!! Deze week was erg tof!! Ik heb gewerkt , foto’s gekregen van de fotoshoot met mijn zus , boek presentatie geweest van mijn favoriete schrijfster , vriendin bezocht etc. Ben je benieuwd ? Scroll dan naar beneden!

————————————————————–

Maandag 5 oktober

1 ) Vanmorgen heb ik weer een nieuwe aflevering van ‘ Once Upon A time ‘ gekeken op Netflix. Wauw wat is het spannend en zo leuk!!!
2 ) Ook wat huishoudelijke klusjes gedaan waaronder de was opvouwen.
3 ) In de middag even mijn hoofd leeggemaakt en heerlijk op dit mooie plekje gezeten. En nagedacht over een aantal dingen. Wauw wat is dit zo lekker!! Lekker met muziek op en in een rustige omgeving zitten ( nou ja ik werd half gestoord door een golden retriever  haha ) . Dit moet en wil ik ook vaker doen als het mooi weer is.
4 ) Wanneer ik terug kwam van de wandeling heb ik een niet zo lekkere Smoothie gemaakt ( BAH! ) en toch maar opgedronken. Volgende keer maar geen appel / banaan er in doen…

Dinsdag 6 oktober

1 ) Vanmorgen weer met de auto op pad richting mijn werk!  Ik ben wel kapot. Heb afgelopen nacht maar vijf uur geslapen…
2 ) Na mijn werk langs M geweest. Het was eigenlijk erg gezellig en ik voel onze vriendschap weer sterker worden! Erg fijn!!!!
3 ) En lang leven Yogi drank!! Zo heerlijk !!! haha
4 ) Wanneer ik ‘thuis ‘ was heb ik een heerlijke kwarktaart gemaakt.. Hij is alleen nog een beetje kaal…

Woensdag 7 oktober

1 ) Deze grijze ochtend opgestart met een kop thee en een kop koffie!
2 ) Vandaag kregen mijn zus en ik de foto’s van onze glamour shoot. Klik hier om naar de blog te gaan als je nieuwsgierig bent naar de foto’s !
3 ) Daarna met mijn zus en haar vriend wezen lunchen in Vleuterweide. Deze wrap was niet echt heel bijzonder.
4 ) In de avond samen met mijn vriend aardappel vlees en groente gekookt! Jammie!

Donderdag 8 oktober

1 ) Ik kwam tot het idee om dit mooie blauwe kastje in de slaapkamer te zetten en mijn ‘ vrouwen ‘ dingen erin te doen ipv alles in mijn nachtkastje te proppen.
2 ) En zo heb ik ook mijn make-up bak opgeruimd en dingen alleen die ik gebruik bovenop het kastje gezet. Kan je mijn 2 Mac lippensticks vinden? 😛
3 ) Vanavond gingen we vroeg eten omdat we beide weg moesten. Ik maakte heerlijk een pasta gerecht!
4 ) Ik ging vanavond naar een boekpresentatie van Gillian King. Haar nieuwste boek ‘Alles of niets ‘ is uit en ik ging samen met S erheen. Was echt super leuk om erbij te mogen zijn en ze heeft wat geschreven in mijn boek. Uiteraard komt er een verslag over deze avond.

Vrijdag 9 oktober

1 ) Amper 5,5 uurtjes geslapen en toch weer klaar voor het werken! Vanmorgen was wel een drukke ochtend!
2 ) Na mijn werk naar mijn oude plekje gegaan om wat dingen weg te gooien en foto’s te maken voor dingen die ik wil gaan verkopen. Kale boel hé ?
3 ) Uiteindelijk in de middag de foto’s en producten op marktplaats gezet en hopelijk reageert iemand op de spullen !
4 ) Ook heerlijk vanavond de nieuwe Cosmo Girl gelezen!!

———————————————

Het was echt een behoorlijke drukke week!! ik maak me nog steeds enorm zorgen over het verhuizen en andere dingen. Mijn hoofd zit echt enorm vol en ik ben bang dat ik elk moment kan ontploffen. Ik ga proberen komende week wat rustiger aan te doen en te focussen op leuke dingen en ik probeer om weer naar de sportschool te gaan.

Maar hoe was jullie week ?

Fijn weekend!!

Liefs ,
Joor

15 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #7

  1. Leuk overzichtje. Ga naar de sportschool of wandelen als je voelt dat je gaat ontploffen. Rustig aan meid. Anders even een filmpje zoeken op youtube met loslaten helpt bij mij ook altijd 🙂 rustig aan! 🙂

  2. Ja, lekker wandelen als het weer een beetje mee zit. Ik heb sinds deze week het kleuren ontdekt. Best lekker om even tot rust te komen. Misschien is dat een idee voor je. Of misschien doe je dat al wel eens. Die foto met je zus is zo leuk! Die met M. ook trouwens. X

  3. Meid, meid, wat heb je soms een drukke dagen! kijk je wel een beetje uit dat je jezelf niet helemaal over de kop loopt? wel zie ik soms echt heel gezellige dingen vermeld in je overzicht zoals de boekpresentatie…echt leuk om dat te bezoeken…en die lipsticks die hebben een eerste rang plaatsje( knipoog)

  4. Pingback: OOTD : Today’s it’s red! |

Geef een reactie

