Dingen die je alleen kan doen!

Soms vind ik het erg fijn om even terug te trekken en wat voor mezelf te doen. Misschien klinkt het een beetje raar maar vroeger ( rond mijn school jaren ) was ik wel gewend om alleen te zijn en zat ik ook bijna elke pauze alleen ( dat vond ik wel minder ) . En nu vind ik het soms erg fijn om alleen dingen te gaan ondernemen. Daarom heb ik vandaag voor jullie een lijstje gemaakt met de dingen die je kan doen in je eentje en dat wil dus zeggen dat je niet een tweede persoon ( is altijd wel GEZELLIGER! ) nodig hebt…

  • Een heerlijke boek lezen op de bank met een kop thee of warme chocolade melk!!
  • Netflix kijken naar je favoriete film / serie
  • Je bucketlist maken
  • Dingen die je nog wilt bereiken in je leven opschrijven ( lijkt ook beetje op de bucketlist )
  • Sporten
  • Offline en online shoppen
  • Een spel spelen op je computer / laptop / WII / Nintendo / Gameboy etc.
  • Op Weheartit/ pinterest borden maken met bijvoorbeeld je favoriete dieren , kleding stukken , huizen etc.
  • Opruimen van je kamer bijvoorbeeld of andere kamers
  • Blogs lezen van andere geweldige bloggers!
  • Een blog aanmaken
  • Een moodboard maken van oude tijdschriften
  • Heerlijk op de bank muziek luisteren
  • Wandelen buiten
  • Reizen

Wanneer ik zelf alleen ben nu ga ik vaak heerlijk wandelen ( als het mooi weer is ) en met mijn telefoon en Spotify aan heerlijk muziek luisteren! Dit vind ik zo fijn om te doen! Ik kom dan heerlijk tot rust en kan ik mezelf even afsluiten van de buitenwereld. Ook ben ik wel eens toen ik nog jong was ( haha nu klinkt het dat ik vet oud ben maar is eigenlijk niet zo 😛 ) alleen naar Noorwegen gegaan voor een aantal dagen. Dat was wel een hele rare maar toch fijne ervaring! Naast het reizen lees ik ook graag andere blogs / boeken / tijdschriften etc. Ik vermaak me prima als ik alleen ben.  Maar toch vind ik het fijner als ik gezelschap heb.

En vind jij het soms fijn om alleen te zijn en wat doe je dan ?

Liefs ,
Joor

12 gedachtes over “Dingen die je alleen kan doen!

  1. Dat lijkt me wel heel mooi om een keer te doen; alleen een reis maken. Lijkt me heel bijzonder, maar vooral heel fijn. Ik ga vaak alleen wandelen in het bos. Dat vind ik echt het fijnste wat er is.

  2. Oh herkenbaar! Ik vind het soms heerlijk om alleen te zijn. Lekker in huis klungelen, Netflix kijken, boek lezen doe ik te weinig maar kan ik wel echt van genieten!
    Lfs.x

  3. Ik doe best graag dingen alleen, als ik op stap ga…ik maak dan zo veel makkelijker contact met zo maar leuke mensen en maak dan ook vaak heel aparte dingen mee ( ik denk dat ze apart zijn, maar weet dat niet zeker )….Momenteel zit ik alleen op ons bed, laptopje op schoot, lekker te lezen en te reageren op blogs…Ik ga ook best graag lekker een stukje fietsen bv naar Haarzuilen en even bij Emmaus kijken…zulke dingen, heerlijk om alleen te doen, maar ook leuk om samen te doen…leuk artikel weer…

Geef een reactie

