Kijkje in het leven van Joor #8

Lieve lezers , volgers

Vandaag weer een nieuwe week overzicht! Deze week was stuk rustiger en ik ben weer heerlijk tot rust gekomen. Ik heb besloten om niet te veel dingen te gaan doen in de week. Deze week heb ik gewerkt , met een vriendin wezen lunchen , opgepast en heerlijk uitgeslapen. Daarnaast heb ik weer enorm pijn gekregen in mijn rechter arm. Mijn rechter arm is erg gevoelig aangezien ik vorig jaar een pees ontsteking heb opgelopen.  En ik ben erg bang dat het terug is gekomen.

Maandag 12 oktober

1 ) Mijn ontbijt en lunch voor vandaag !
2 ) Een bewoonster op me werk maakte dit klaar! Even een foto maken om te bewaren! Misschien dat ik dit ook een keer ga maken!
3 ) Toen ik thuis was ben ik even gaan sporten om heerlijk mijn kop leeg te maken
4 ) Ik vond deze quote mooi voor vandaag en begin van een nieuwe week!

Dinsdag 13 oktober

1 ) Vandaag heb ik mijn vier platte en vier diepe borden van de IKEA op marktplaats gezet en Facebook. Hopelijk krijg ik gauw reacties van mensen die ze graag wil hebben! En als je interesse hebt ? stuur een mailtje !
2 ) Sinds maandag heb ik enorm last weer van mijn rechter arm en vooral aan mijn schouder. Daarom vond ik deze quote er wel mooi bij passen. Ik probeer te vergeten de pijn en te concentreren op leuke dingen. Zoals misschien niet iedereen weet vorig jaar heb ik 3 maanden uit de zorg gegaan omdat ik een pees ontsteking heb gehad. Ik was dus erg bang dat het weer terug is gekomen.
3 ) Eind van de middag heb ik mezelf goed ingepakt en op de fiets gesprongen richting mijn schoonouders.
4 ) Voor het slapen nog even fijn lezen op mijn E Reader.

Woensdag 14 oktober

1 ) Vanmorgen voor het werken even mijn arm ingesmeerd met deze spier gel en twee paracetamols ingenomen. Wie weet werkt het wel tegen de pijn.
2 ) Na mijn werk vroeg me nichtje of ik langs kon komen. En dus kwam ik even snel langs. Wat een schatje is het ook! Ik ben zo dol op haar! Door haar vergeet ik even de pijn wat ik heb in mijn arm.
3 ) Ik had ook afgesproken om met M te gaan lunchen in Vleuterweide. Was erg gezellig! En ik ben blij dat het weer goed is tussen ons!!
4 ) Eind van de middag was ik helemaal op. Me arm deed echt pijn en ik besloot om tv te kijken en me arm te rusten op de kussen. Hopelijk gaat gauw de pijn over want dit is echt niet fijn!!

Donderdag 15 oktober

1 ) Vanmorgen keek ik een aflevering van ‘ Say Yes to the Dress ‘.  Erg leuk om te zien!! Soms kriebelt het ook bij om te gaan trouwen…
2 ) Op vriendin.nl heb ik gezien dat er een schijfwedstrijd is en ik heb besloten om mee te doen! Als je ook van schrijven houd en van wedstrijden klik dan hier om naar de wedstrijd te gaan en wat je moet doen…
3 ) Jullie kennen vast op Facebook wel die name test … Ik doe het af en toe op Facebook en krijg telkens dezelfde vriend en dus nu ook mijn Collega… En wanneer zij deze test deed kwam ik bij haar eruit de test. Best geinig…  Door deze test heb ik een leuk ideetje wat ik ga doen bij haar. Tenminste ik ga wat in haar postvak gooien..
4 ) In de avond naar het prachtige programma ‘Syndroom ‘ gekeken van Johnny de Mol. Wauw wat een top gozer is het en een top programma! Erg tof trouwens dat hij de ring heeft gewonnen!!

Vrijdag 16 oktober

1 ) Op mijn vrije dag besloot ik om tien voor negen eruit te gaan.
2 ) Direct daarna heb ik de konijnen naar buiten gedaan in de tuin en een stukje brood gegeven.
3 ) Rond half een / kwart voor een even 2 boterhammen gegeten en een glas limonade
4 ) Vanmiddag wat gehaald voor me collega …  vanwege dat geluks test op Facebook 😛

—————————————————————————-

Het was deze week wat rustiger. En dat vind ik erg fijn!! Zo kon ik dingen afmaken rustig en dingen doen waarvan het nog niet is van gekomen de afgelopen tijd.
Komende week word een gezellige week want dan is in Woerden 2 dagen feest.  Meer vertel ik volgende week!

En hoe was jullie week ?
Fijn weekend!!!

liefs ,
Joor

12 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #8

  1. hihi ik moest wel een beetje lachen toen je schreef over die test op facebook en het ideetje wat je kreeg hierdoor…inspiratie komt soms uit zulke hoeken opborrelen…ik hoop dat je snel van de pijn in je arm af bent…knuffel, petra

Geef een reactie

