OOTD : Terugblik naar oude outfits !

Vandaag even wat anders. We blikken terug op de outfits die ik hier heb laten zien. En aangezien ik beetje inspiratie loos ben geworden qua kleding ben ik op zoek naar nieuwe outfits. Je ziet waaronder dus ook outfits die ik vorig jaar online heb gezet , werk kleding in oranje stijl etc.  Soms verlang ik ook terug naar de zomer. Met heerlijk weer mooie OOTD foto’s maken. En ik heb nog een vraag voor alle Fashion liefhebbers!!

1 ) Deze outfit droeg ik wanneer mijn vriend en ik naar een pretpark gingen. Heel eenvoudig een simpele shirt en skinny jeans en zwarte laarsjes eronder. Dit shirt heb ik helaas niet meer omdat hij vol zat met gaten.
2 ) In de zomer vorig jaar was ik samen met een vriend wezen wandelen in het bos. Dit had ik toen aan.
3 ) Deze tweedehandse rok vind ik zo geweldig!!! Ik ben er nog steeds erg verliefd op!!!  Dit is gemaakt in Delft en dit jaar!
4 ) Lang leven de koning!! Toen Alex koning werd moest ik werken en we hadden afgesproken om met z’n allen in Oranje outfits te gaan. En ik had dus de Bavaria jurk aangetrokken en daaronder een spijkerbroek aangezien ik veel moet bukken en lopen op me werk!
5 ) Zwarte strak rokje met een leuk roze shirt en mijn all stars eronder. Zulke outfits vind ik echt geweldig om te dragen!! Zelfs in de winter kan je dit ook aan!
6 ) Deze outfit kwam in september dit jaar op mijn blog als OOTD en ik ben nog steeds heel erg blij met deze blouse!!
7 ) Mijn rode rokje daar ben ik echt dol op. En om het af te maken mijn zwarte hoedje uit Spanje!
8 ) Deze OOTD heb ik vorig jaar volgens mij online gezet en dit was trouwens bij mijn ouders gemaakt deze foto. Roze rokje vind ik echt geweldig!
9 ) Deze jurkje heb ik nog steeds en ben nog steeds erg verliefd erop! Alleen ik draag hem nu niet zo vaak aangezien het weer wat kouder word.

En nu dus een vraag aan jullie!

Ik heb sinds een paar weken deze grijze Maxi rok in mijn kast hangen alleen ik weet niet zo goed hoe ik hem moet gaan combineren. Iemand een tip /suggestie ?
En welke outfits hierboven vind jij het leukst ?

Liefs ,
Joor

16 gedachtes over “OOTD : Terugblik naar oude outfits !

  1. hihi, leuk idee voor een artikel! Ik zou die grijze rok combineren met een streepjes top en een bruin riempje. Of met een witte gebreide trui. Op lookbook kun je zoeken naar bepaalde kledingstukken. Als je dan bijvoorbeeld ‘grey maxi skirt’ intypt krijg je allemaal outfits met een grijze maxi rok!

  2. Outfit nummer 9 is mijn absolute favoriet, echt een prachtig kleedje! Hihih, die oranje outfit is erg leuk gevonden! Je kan altijd inspiratie zoeken op het internet, lookbook/wehaertit/pinterest, je zal er wel iets leuks op vinden!

  3. Pingback: OOTD : De Maxi rok! |

Geef een reactie

