OOTD : De Maxi rok!

Vandaag weer eens een nieuwe OOTD! Vorige week las je dat ik  geen inspiratie had meer voor mijn outfits. Heb wel weer wat inspiratie gevonden gelukkig!! Dankzij jullie tips !!! Ik ben zelf ook nog steeds bezig met zoeken naar leuke combinaties en outfits!  Vandaag dus combinatie nummer 1 met mijn super toffe Maxi rok!!



Ik kan het combineren met mijn zwarte leren jasje en mijn bling bling zwarte hakken. Ik moet wel erg wennen om erop te lopen hoor! Deze schoenen heb ik trouwens gekregen van de vriend van mijn beste vriendin. Ben erg blij er nog steeds mee!!!

Zwarte leren jasje : C&A
Zwarte top : C&A
Grijze maxi rok : Primark
Schoenen : Gekregen

Wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

19 gedachtes over “OOTD : De Maxi rok!

Geef een reactie

