Boekpresentatie ‘ Alles of Niets ‘ van Gillian king !

Ik ben echt een enorme boek lief hebber en ik zag dat Gillian King ( een van mijn favoriete schrijfsters ) weer met een nieuw boek ( Alles of Niets ) aan kwam. Ik werd gelijk enthousiast. En nog meer toen ik wist dat haar boek presentatie in Den Haag werd gehouden op donderdag 8 oktober in de Paagman winkel. Daar moest ik heen! En toevallig kreeg ik ook zover om een vriendin van mij ( S ) mee te nemen. Ik kon haar eindelijk ook in het echt zien!!! Had er super veel zin in!!!

Donderdag 8 oktober om 19.00 uur begon de boek presentatie van Gillian King in de boekwinkel ‘Paagman ‘ in Den Haag.  Helaas waren wij iets te laat en konden we niet meer ergens zitten dus we stonden aan de zijkant. We hebben helaas een paar praatjes gemist maar niet het praatje van Gillian King zelf.  Ik hou zelf niet van te laat komen dus ik voelde me beetje schuldig. Maar goed het was een leuke avond. Er werd verteld over het boek en over natuurlijk Gillian King. Het praatje duurde ongeveer denk ik een half uur en daarna konden we een boek pakken en naar beneden gaan om een handtekening te halen van haar zelf.

Ik had eerst het boek afgerekend en daarna liep ik naar de rij toe om rustig te wachten op een handtekening van Gillian King. Het viel allemaal reuze mee en ik vond het echt een hele leuke avond. Ik ben enorm blij dat ik er ben geweest. Daarnaast kregen we ook een hapje / drankje van de catering daar.  Ik vind Gillian King echt een geweldige schrijfster en super lief!!  En uiteraard heeft ze ook mijn boek gesigneerd !!!

Gillian King – Alles of niets !

Alles of niets! is een gelaagde feelgoodroman van topauteur Gillian King. Leef mee met Nikki, die in de trein de aantrekkelijke Thijs ontmoet. Ze is op slag over haar ex heen. Enige probleempje: Thijs heeft een vriendin. Die óók al ervaring heeft met vreemdgaan. Tja, de liefde is en blijft een slagveld.

Bron

Je kan nu het boek overal verkrijgen voor maar 15 euro!!! Zelf heb ik het boek nog niet gelezen maar daar ga ik binnenkort aan beginnen!!!

Ben jij wel eens naar een boek presentatie geweest of naar een andere soort presentatie ?

Liefs ,
Joor

8 gedachtes over “Boekpresentatie ‘ Alles of Niets ‘ van Gillian king !

  1. Wat leuk om daar eens bij te zijn! Ik hou ook niet van te laat komen, dan heb ik altijd het gevoel dat iedereen naar me kijkt. Klinkt trouwens als een tof boek, misschien kun je er een recensie over schrijven als je het uit hebt ^^

  2. wat heerlijk om te zien dat het boek zo gesigneerd is voor je, tenslotte geeft dat toch iets extraas aan het boek vind ik…Fijn dat je het bespreken op je blog,ben er best nieuwsgierig naar, ik houd wel van dat soort posts…

Geef een reactie

