shop log : Oops ik heb geshopt!

Zoals de titel al zegt ” OOPS ik heb geshopt! ‘. Haha was helemaal niet de bedoeling dat ik kleding ging kopen maar ik kwam de laatste tijd zulke toffe dingen tegen waardoor ik het niet kon laten liggen. Vandaag laat ik zien wat ik allemaal heb gekocht! En nee het is niet allemaal kleding!! Ik ben in ieder geval erg blij met de aankoopjes! Ook heb ik voor het eerst online wat gekocht!  Ben je benieuwd wat ik heb gekocht! Scroll dan nu naar beneden!!

————————————————————————–

C&A

Ik moest nog een extra broek kopen voor mezelf . Ik heb geprobeerd om op mijn werk met mijn stoffige broek te gaan werken en ik was zo enthousiast en blij erover dat ik heb besloten om zo’n zelfde broek te kopen. Helaas was het wel bijna allemaal uitverkocht in de winkel. En ik heb nog 2 extra shirts gespot en gekocht. Haha dat was eigenlijk niet de bedoeling maar ik was wel helemaal in love met deze twee en ze waren beide met korting!!!

YES!!!! Ik kon nog een stoffige broek kopen in de winkel en precies in mijn maat!! YES!! ik ben echt super blij en deze print vond ik echt geweldig!!! Mijn dag kon niet meer stuk!! Dank je wel C&A dat er nog eentje tussen zit met mijn maat!

Deze gestreepte katten shirt zag ik tussen de Sale hangen en ik was meteen verliefd!! Wauw wat een geweldige shirt is het!! Super leuk!!! Een keer wat anders dan mijn andere shirts.

Als laatste heb ik deze shirt gekocht bij de C&A. Vond hem erg grappig en leuk!

Etos

Ook liep ik samen met mijn vriend de Etos binnen. Toevallig was er een actie op die dag. En ik dacht he ik ga toch even snuffelen in de winkel!!!
Ik ben sinds Duitsland erg verkocht aan de Essie Lakjes. Misschien waren ze in de aanbieding vandaag. En ja hoor. Alleen die dag waren ze 2 voor 15 euro!
Ik dacht YES!!! Kopen !!! Mooie actie! Dus ik heb 2 essie lakjes gekocht. Welke het zijn zie je hieronder!!

Ik heb dus gekozen voor ‘Funny Face ‘ & ‘ Sexy divide ‘. Aangezien ik dol ben op paars en roze had ik uiteindelijk deze meegenomen. Ik had nog in mijn handen een knal rode lakje maar ik durfde het toch niet aan. Ik hou het maar bij mijn favoriete kleuren! Ik ben zo blij dat ik toch de Etos ben binnengestapt! Anders had ik deze niet gekocht!!!

Street one

Toevallig liep ik samen met mijn moeder in een onbekende winkeltje in Delft en toen zag ik deze blouse van Street one liggen. Ik was op slag verliefd!! Wat een te gekke blouse! Gelijk passen natuurlijk en uiteraard het zat als gegoten! Dus ik besloot hem mee te nemen. Deze kan ik makkelijk combineren met mijn zwarte kokerrok etc.

Cool Cat

Zoals jullie konden lezen en zien op mijn over zicht blog ( klik hier als je het nog niet gezien heb ) heb ik een bestelling gedaan op de site van Cool cat. Helaas ging dit niet zonde enig slag of stoot. Maar ik heb het wel gelukkig na een week binnen gekregen!! En ik moet zeggen ik ben enorm blij en verrast met mijn aankoopjes van de Cool Cat. Normaal gesproken kom ik eigenlijk nooit bij de Cool Cat.

Deze Mini Mouse shirt zag ik online en was meteen verkocht! Ik wilde eigenlijk al in Disneyland een mini mouse shirt kopen maar vond het daar erg prijzig. En toevallig zag ik deze voorbij komen op de Cool Cat site. Ik was verkocht en hij zit ook trouwens super fijn!!!

En als laatste van mijn aankoopjes heb ik deze grijze lange mouwen shirt van de Cool Cat gekocht. Ik wilde nog iets van lange mouwen shirt en deze zag ik staan op de site en vond hem meteen leuk. Leuke tekst en tof dat er aan de mouw kant een zwarte streep zit!!! Hij zit ook erg lekker!!!

—————————

Oops ik heb eigenlijk best wel wat geshopt… Maar hé ik vond het super leuk en het was voor mij ook een uitlaatklep . Voelde meteen een stuk beter nadat ik geshopt had!!!

En wat vinden jullie ervan  ? & wat is jullie laatste aankoopje ?

Liefs ,
Joor

18 gedachtes over “shop log : Oops ik heb geshopt!

  1. Pingback: Kijkje in het leven van Joor #11 |

Geef een reactie

