Kijkje in het leven van Joor #12

Lieve mede bloggers / volgers van me

Vandaag weer een nieuwe overzichtje van hoe mijn week was. Deze week heb ik volop gewerkt , dagen vrij gehad ,
mijn allerliefste nichtje en neefje gezien , wezen lunchen bij een vriendin en vrijdag de 13e overleefd.
Deze week had ik ook weer tijd om rustig alles op een rijtje te zetten en heerlijk vooruit te werken aan mijn blog.

———————————————–

Maandag 9 november

1 ) Vandaag begon weer een nieuwe week en moest ik weer aan de bak. Mijn vriend ( die nog kreupel is ) had koffie klaargezet en een lief briefje geschreven voor me!
2 ) Na het werk even ‘gehamsterd ‘ bij de Liddl in Vleuten
3 ) Terug bij mijn kreupele vriend hebben we geluncht ( alhoewel de tekst op het bord niet klopt 😛 ) .
4 ) Ik vond deze quote erg toepasselijk voor vandaag! Voelde me moe en vooral ook doodop. Heb verder helemaal niks gedaan de rest van de dag.

Dinsdag 10 november

1 ) Vanmorgen voordat ik weg ging naar mijn werk even een briefje geschreven voor mijn zielige vriendje.
2 ) Na het werk gezellig wezen lunchen bij M. Was verrassend erg gezellig en leuk!!!
3 ) Voordat ik naar mijn schoonouders ging even me omkleden in dit zwarte jurkje. Helaas zat dit jurkje beetje erg strak…
4 ) Vanavond was er 20 % korting bij Douglas.nl maar helaas geen korting op een Mac lippenstift! 😦  heb wel deze twee pareltjes gespot!
Wie weet ga ik ze toch nog een keer kopen!

Woensdag 11 november

1 ) Goeie morgen selfie! Even een andere outfit voor mijn werk. Helaas is deze outfit niet geschikt!
2 ) Na mijn werk langs mijn moeder geweest en daar was mijn allerliefste nichtje en neefje er ook!! Boekjes voorgelezen en gespeeld! Was erg leuk!
3 ) Ook met mijn nichtje naar de AH geweest en hebben we heerlijk Sushi gehaald !! Jammie!!
4 ) Helaas heb ik ook bij het winkelcentrum het meest gênante moment van mijn leven meegemaakt namelijk mijn zwarte rok gleed zonder enige moeite van mijn heupen en stond ik midden op straat in mijn malloot…. OOPS!!

Donderdag 12 november

1 ) Vanmorgen begon mijn vrije dag met een kop koffie en aflevering van RTL late night met 5 seconds of summer! Haha ik moest het gewoon even terug zien.
2 ) Daarna zonder nog ontbijt heerlijk een rondje wezen hardlopen. Deze keer heb ik een schema opgestart. Misschien binnenkort de 5 km lopen?
3 ) In de middag waren we in de oude woonplaats van mijn Vriend en gingen we ook nog op bezoek bij zijn oma in het verzorgingshuis.
4 ) Vanavond geen tv maar heerlijk een boek gelezen! Ik ben al aardig ver in het boek en wat is lezen toch heerlijk!!!

Vrijdag 13 november ( Schijnt dat mensen zeggen dat het een ongeluksdag is! )

1 ) Vanmorgen stond ik in de vroege ochtend bij de garage met onze auto omdat we al een paar weken met kapotte remblokken rond reden. Vandaag toch eens naar de garage gegaan en hun benaderd dat ik echt de auto vanmiddag moest gaan ophalen ivm mijn werk weekend.
2 ) Daarna met de bus terug naar huis. Zonnetje scheen op de mooie lege weilanden in het Westland.
3 ) De eerste cadeautjes ingepakt voor mijn winactie wat in December aan komt!! Dus hou mijn blog in de gaten!
4 ) In de middag kon ik eindelijk de auto ophalen en heb ik op deze foto mijn favoriete lippenstift op!

——————————————————

Mijn week was aardig goed!!! Erg leuk!!! Volgende week ben ik eindelijk jarig!! ( vrijdag 20 november )  en ga ik op stap met en vriendin en uiteraard mijn verjaardag vieren! Op mijn verjaardag zelf komt een leuke blog online!!!

En hoe was jullie week ?

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #12

  1. wat een fijn overzicht weer, zelf vind ik het ook heerlijk om lekker een avondje te gaan zitten lezen, echt heel ontspannend…vrijdag de 13e , een ongeluksdag?..ik denk echt dat een bepaald soort ongeluk niet gerelateerd is aan een datum, maar op dat gebied ben ik niet echt bijgelovig…

  2. Ahhhhhhh wat stom dat je opeens in je maillot stond. Op dat moment is t niet zo leuk. Leuke foto’s heb je weer! Leuk dat je een winactie gaat organiseren… Ik wil ook en ben nog ah nadenken met wat ik wil verloten! Vind dat zo mooelijk.

Geef een reactie

