OOTD : ik hou van de kleur paars!

Vandaag weer een nieuwe OOTD! Vandaag laat ik een outfit zien wat ik graag ook op mijn werk en thuis draag. De broek zit onwijs lekker en voor als het echt heel koud weer is zal ik deze broek omruilen voor een spijkerbroek / skinny jeans. En je ziet ook weer mijn geliefde bodywarmer. En mijn schoenen zijn lekker makkelijk en ik draag ze vaak op mijn werk. Ze zitten heerlijk en lopen goed. Omdat het weer niet altijd even mooi is hebben we weer een aantal foto’s gemaakt in het huis .

Bodywarmer : Pimkie
Paarse lange mouwen shirt : C&A
Ketting : Six
Comfy broek : C&A
Zwarte sneakers : Primark

——————————————————————-

En wat vind je van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

21 gedachtes over “OOTD : ik hou van de kleur paars!

  1. Leuk! Zo’n broek wil ik ook nog echt een keer hebben, lijkt me heerlijk zitten! Kan zelf niet wachten tot ik weer blond ben & ik zelf al mijn paarse kleding weer aan kan (het vloekt nogal met oranje..)

Geef een reactie

