Hoera nieuwe volgers & een winactie voor jullie!

Ik zag de afgelopen tijd weer nieuwe volgers op wordpress & blog lovin. Super leuk om te zien!! Thanks voor het volgen!!
En ik was 2 weken terug jarig en wat ze zeggen vaak ‘ de jarige trakteert ‘. Nou bij deze ik kan een van jullie blij maken met een verrassingspakket!
Er zit onder andere make-up , wat voor je nagels etc in.

Deze winactie begint vandaag en duurt t/m 31 december 2015. Op nieuwjaarsdag 1 januari 2016 word de winnaar bekend gemaakt. Dat is leuk toch? Een nieuw jaar en een winnaar van mijn winactie!!! En nu dus de vraag :

Wat moet je doen voor deze actie ?

  • Volg mij op bloglovin & save het artikeltje
  • Reageer hieronder met een geldige mailadres

Wil je extra stapjes doen ?

Vermeld graag ook in een reactie welke stapjes je hebt gedaan! inclusief de extra stapjes!
Diegene die de extra stapjes hebben gedaan maken meer kans om deze winactie te winnen!

Liefs ,
Joor

p.s Iedereen mag meedoen! Of je uit BelgiΓ« of Nederland komt!

23 gedachtes over “Hoera nieuwe volgers & een winactie voor jullie!

  1. Ik heb net je blog ontdekt en doe graag mee. Ik volg je op BlogLovin’, heb je post gesaved (was nog een heel gedoe), volg je op Facebook en Twitter. Ik ga je ook volgen in mijn feedreader want ik gebruik BlogLovin’ vooral om nieuwe bloggers te vinden.

  2. Wat heerlijk, dat er weer nieuwe volgers bij hebt gekregen,,,,ik doe heel graag mee en volg je natuurlijk al een tijdje op BL, ook heb ik de post gesaved en ben ik je gaan volgen op facebook…de ander opties heb ik niet, ( ik word nu al gek van al die sociale media en meer dan handel ik het echt niet meer )..
    leuk zo een verassings actie, dus ik maak graag een kansje om deze mooi box te mogen openen..
    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

  3. Superleuk, zo’n mystery-verrassing! Nog van harte gefeliciteerd! Ik volg en heb gesaved op BL, en volg op FB (Tamara Mara Großmaul), Twitter (@paramara1982) en Instagram (paramara1982).

  4. Pingback: Ik stel je voor aan : Sanne! |

Geef een reactie

