Happy kiekjes #3

Vandaag laat ik wat happy foto’s zien van de afgelopen tijd.  Deels zijn in het weekend gemaakt of andere heb je misschien wel gezien bij mijn persoonlijke weekoverzichten! Ik wil namelijk laten zien dat ik geniet van de kleine dingen. En soms maken we foto ervan. En zulke momenten wil ik met jullie delen!!! Vandaag dus laat ik ook wat foto’s zien van dingen waar ik blij van word en sorry nogmaals dat ik niet eerder sommige foto’s heb laten zien op me blog! Ik schaam me eigenlijk een beetje aangezien ik sommige producten ik gekregen / gekocht of gewonnen heb van geweldige bloggers die ik enorm waardeer!

Ergens dit jaar won ik dit geweldige inhoud van Madeleine. Ben er zo blij mee!!! Die tas vind ik zelf nog het aller tofste!! Nogmaals thanks Madeleine misschien is het beetje te laat ( Haha ) maar ik ben er nog steeds blij mee.

Ik heb volgens mij dit jaar best wel wat gewonnen ( oops sorry! ) en deze w7 palette won ik bij Petra. Deze palette past zo goed bij mij! Mooie kleurtjes en zelfs mijn vriendin S vind het een toffe palette!! Petra nogmaals bedankt!!! ik ben zo blij mee!!!

Ik mis de gezelligheid met M tijdens het sporten. Deze foto is trouwens genomen door Pim ( kerel die nu heel minder aardig was dan voorheen ) van de sportcity. Ik ging een lesje Buikspierkwartier geven inclusief een microfoon ( de hele sportschool hoorde mijn stem 😛 ) . Maar was een geweldige tijd. Als ik eraan terug denk moet ik spontaan lachen. M die probeert serieus mee te doen maar stiekem lachen we ook dubbel.

Ik vind deze foto zo ontzettend lief!!! Dit is de zanger van The Doots. We waren toen bij de single release in Apeldoorn en dat was echt een feestje!! Zo gezellig en leuk. Ook al hadden we pech onderweg en waren we te laat. Ik laat trouwens bijna elke happy kiekjes wel een foto van The Doots zien zit ik nou te bedenken…. OOPS 😛 Nou ja jullie weten nu wel dat ik gek ben van The Doots!! 🙂

Bij Carolien won ik ook een pakketje en was echt super blij met de inhoud!!! Super bedankt Carolien!!! Ik vond het briefje erg lief wat ze had geschreven!!! En ja mensen ik win niet altijd hoor 🙂 toevallig had ik nog niks laten zien aan jullie qua win pakketjes wat ik gewonnen had….  Ik word in ieder geval altijd blij als ik wat heb gewonnen!!!

Bij Sarah op haar blog zag ik een tijd terug dat ze een Sale hield en ik was nieuwsgierig en ging dus kijken. Wat een toffe producten stonden daar te koop! Dus ik had wat gekocht op haar blog een aantal make-up producten! Ze had er ook nog een lief kaartje bij gedaan! Sarah ik ben er nog steeds heel erg blij mee!!!

Als laatste ben ik enorm blij met de fotoshoot samen met mijn zus. Mensen zeggen dat we veel op elkaar lijken. We hadden tijdens de shoot echt een geweldige tijd en hebben gelachen etc. De foto’s zijn echt enorm leuk geworden! Ben erg blij met mijn zus en ik kan goed met haar overweg! Ben erg dankbaar dat ik me zus heb en uiteraard mijn andere broers.

En waarvan word jij blij ?

Liefs,
Joor

21 gedachtes over “Happy kiekjes #3

Geef een reactie

